Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geen ruimte voor de Beier??? Zie toch een groot gat tussen chassis en cabine. En anders wel in het slaapgedeelte van de cabine.
Welke lichtset is dat Marceline? Heb je een link? Mogelijk iets voor mijn trekkers.
Hallo, deze chauffeurs sliepen al met 1 oog dicht voor het stoplicht. En nu ga jij ook nog hun te kleine "slaap"ruimte innemen. Laat liever de baas er voor opdraaien en offer 3 planke plekken op in de laadbak voor electronica.Geen ruimte voor de Beier??? Zie toch een groot gat tussen chassis en cabine. En anders wel in het slaapgedeelte van de cabine.
Hallo, deze chauffeurs sliepen al met 1 oog dicht voor het stoplicht. En nu ga jij ook nog hun te kleine "slaap"ruimte innemen. Laat liever de baas er voor opdraaien en offer 3 planke plekken op in de laadbak voor electronica.
( planke zijn pallets in het westlandlands)
(wel op zijn westlands uitspreken, jankend. Plahankuhuhu)
Gat met figuurzaag en dat was een tip???
Plastic plaat tot 3mm kun je gewoon met een scherp mes insnijden. In de hoeken gaatje boren en dan uitbreken. Vijl erlangs en je hebt een mooi rechthoekig gat, als je langs een lineaal werkt. Dit ziet er erg slordig uit!
Anders, diamant slijpschijf in je dremel/proxon, krijg je ook een mooie rechte lijn. Niet te hoge snelheid, dan smelt ipv zg jr het gat.
Doe ik met een vijl juist met een dremel gaat het me te hard.Ja dat was een tip gat boren en met figuurzaag uitzagen. Je moet even geduld hebben ik was nog niet klaar met de deense kist het wordt nog recht gemaakt met de dremel en slijpschijf.
is deze geen optie: