Volvo F89 en aanhanger

Geen ruimte voor de Beier??? Zie toch een groot gat tussen chassis en cabine. En anders wel in het slaapgedeelte van de cabine.

Geen ruimte voor de Beier??? Zie toch een groot gat tussen chassis en cabine. En anders wel in het slaapgedeelte van de cabine.

Hallo Fred,

Dank voor je reactie.

In de cabine is geen ruimte voor de beier, omdat het dashboard er nog in moet en de stoelen, heb alleen ruimte voor de rijaccu binnenin. Ik wil wel een foto maken waar je dat zelf kan zien.
Ik wil in deze truck geen beier gebruiken omdat ik geen geluid wil, heb bij rcbrmin een lichtset gekocht voor de truck en aanhanger.

Al weet ik dat Cor daar een oplossing voor had, om de beier in meerdere trucks te gebruiken.

Welke lichtset is dat Marceline? Heb je een link? Mogelijk iets voor mijn trekkers.

Hallo Rolf,

Ik heb deze zie foto.
495cffb0379aa40b4506c68bdd42444a (1) --56,50.jpg
1335347b5c0ad54c1fcb054557fa96f3.jpg

Hallo, deze chauffeurs sliepen al met 1 oog dicht voor het stoplicht. En nu ga jij ook nog hun te kleine "slaap"ruimte innemen. Laat liever de baas er voor opdraaien en offer 3 planke plekken op in de laadbak voor electronica.
( planke zijn pallets in het westlandlands)
(wel op zijn westlands uitspreken, jankend. Plahankuhuhu)

Hallo, deze chauffeurs sliepen al met 1 oog dicht voor het stoplicht. En nu ga jij ook nog hun te kleine "slaap"ruimte innemen. Laat liever de baas er voor opdraaien en offer 3 planke plekken op in de laadbak voor electronica.
( planke zijn pallets in het westlandlands)
(wel op zijn westlands uitspreken, jankend. Plahankuhuhu)

Nu je over de laadbak spreekt, ik had een laadbak voor de Volvo gekocht die op het chassis past bij rcbrmin, wat blijkt laadbak steekt te ver naar achter uit. We kunnen twee dingen doen een nieuwe maken van stryleen plaat, of andere kopen die wel past.
Het is modelbouw he, de chauffeur krijgt zijn slaaplplek, eventueel accubak op laadbak maken wat je zelf aan geeft.

Van het weekend verder met de servo houder en de deensekist gaten er in maken voor de elektronica. En kijken voor complete vooras houders mis de metalen busjes. Rcbrmin heeft ze al een halfjaar niet meer. Eens kijken bij Ali.

a45f5278950986f3b406ad08ec26ee6f.jpg

Vandaag weer verder met het chassis bevestigings punten voor de deense kist, busjes gemaakt voor de vooras ophanging 7 mm lang, servo gemonteerd, gat in deensekist gemaakt met figuurzaag ( was tip van Cor ).
Volgende keer deense kist in elkaar zetten met afstand houders, en bevestingspunten maken voor de dieseltank, en stukjes uit cabine frame zagen met proxxon tool omdat servo er tegen zit.
IMG_1301.JPG
IMG_1302.JPG
IMG_1303.JPG
IMG_1305.JPG
IMG_1306.JPG
IMG_1307.JPG
IMG_1304.JPG

Laatst bewerkt:
En luchtcilinders gemonteerd en draad getapt M3 voor bevestiging deense kist. en later voor de tank. Voor vandaag gestopt beetje te veel last van me rug, misschien morgen nog wat doen.

Laatst bewerkt:
Gat met figuurzaag en dat was een tip???
Plastic plaat tot 3mm kun je gewoon met een scherp mes insnijden. In de hoeken gaatje boren en dan uitbreken. Vijl erlangs en je hebt een mooi rechthoekig gat, als je langs een lineaal werkt. Dit ziet er erg slordig uit!
Anders, diamant slijpschijf in je dremel/proxon, krijg je ook een mooie rechte lijn. Niet te hoge snelheid, dan smelt ipv zg jr het gat.

Gat met figuurzaag en dat was een tip???
Plastic plaat tot 3mm kun je gewoon met een scherp mes insnijden. In de hoeken gaatje boren en dan uitbreken. Vijl erlangs en je hebt een mooi rechthoekig gat, als je langs een lineaal werkt. Dit ziet er erg slordig uit!
Anders, diamant slijpschijf in je dremel/proxon, krijg je ook een mooie rechte lijn. Niet te hoge snelheid, dan smelt ipv zg jr het gat.

Ja dat was een tip gat boren en met figuurzaag uitzagen. Je moet even geduld hebben ik was nog niet klaar met de deense kist het wordt nog recht gemaakt met de dremel en slijpschijf.

IMG_1313.JPG
IMG_1314.JPG
IMG_1315.JPG
De laadbak die ik voor de Volvo had gekocht gaat in de verkoop, reden bak steekt te ver naar achteren op het chassis.

Wil kijken voor zo,n laadbak als Rolf en Stoomertje hebben. Of anders laadbak maken van stryleenplaat.

Laatst bewerkt:
Back