Mislukt
Hoi daar allemaal
Eindelijk weer online.Afgelopen weekend weg geweest en toen ik terug kwam was mijn modem kapot gegaan.Vanmorgen kpn gebeld en vanmiddag kwam er een monteur met een nieuwe modem.Hulde KPN.
@ Piet
De bussing en de krupp heb ik zelf gespoten.Het resultaat was voor mij toen bevredigend maar als je dichtbij kijkt Is het toch wat minder.Maar voor een truck uit die tijd kon het nog wel.Maar nu moet alles er wel beter uit komen te zien.
@ Markioo
Moedig wat is moedig.Als je modelbouwer bent weet je waar je goed in bent en je zwakke punten ken je ook.Het is dan goed om je zwakke punten te verbeteren.Dat kun je alleen als je vragen gaat stellen aan mensen die op die punten goed zijn.Dat is leren.Ik schrijf dat ik een dombo ben op het gebied van spuiten en Piet is een dombo op het gebied van elektronica .Toch kunnen wij beiden een aardig model in elkaar stampen.Maar allebei vragen wij jullie om hulp op de gebieden waar jullie sterk in zijn.Dat is niet moedig maar verstandig.
@
Stingray
Lees het bovenstaande en je weet dat ik zal blijven vragen.Ik ben geen dombo als ik vragen stel.Ik bent juist een dombo als ik ze niet stel
@ Marcel en Sjon
Onderstaande koppelingen worden morgen verstuurd.De afgelopen week met zoveel andere dingen bezig geweest.
En nu terug naar mijn model.Zoals de titel al aangeeft is het spuiten van de ballastbak mislukt.Jammer. Het spuiten van de witte streep is goed gegaan.Geen zakkers of andere gekke dingen maarrrrrrr.Bij het lostrekken van de tape trok ik op drie plaatsen de grondverf
los.Niet de witte verf maar de grondverf.
Dus afgelopen woensdag waren hier woorden te horen die ik vroeger op zondagschool niet geleerd heb.
Maar hieruit blijkt dat op sommige plaatsen de grongverf niet goed gehecht is.Vanmiddag met tape op andere plaatsen geprobeerd maar daar bleef alles zitten.Dus ga ik de buitenkant opnieuw schuren en spuiten.Maar ik doe het niet meer met spuitbussen.
Ik ben vastbesloten om deze zomer het airbrushen onder de knie te krijgen.Ik ga oefenen,oefenen en nog eens oefenen om het toch te leren.
Een airbrush pistool heb ik al en een grote compressor ook maar het is niet zo makkelijk om deze op andere plaatsen te gebruiken. Dus.....
Afgelopen zaterdag een kleine kompressor gekocht.Dit ding weegt bijna niets en is zo stil dat tie ook binnenshuis gebruikt kan worden.
En nu maar oefenen en schuren.
Mvg Opa Wil