Volvo FH 12 8x4

Resultaat

Hoi maar weer

We hebben allemaal wel eens het moment dat we willen weten hoever we ervoor staan en wat het eindresultaat gaat worden.Dan gaan we foto's van het model maken met bakken of assen er los onder om maar te zien hoe het wordt.
Ik ben hierop geen uitzondering. Dus mijn FT trailer weer achter het model gehangen en een paar foto's gemaakt.Zonder kommentaar dat laat ik aan jullie over (positief of negatief ).

Wil

DSCF2896.jpg

DSCF2895.jpg

Hoi maar weer

We hebben allemaal wel eens het moment dat we willen weten hoever we ervoor staan en wat het eindresultaat gaat worden.Dan gaan we foto's van het model maken met bakken of assen er los onder om maar te zien hoe het wordt.
Ik ben hierop geen uitzondering. Dus mijn FT trailer weer achter het model gehangen en een paar foto's gemaakt.Zonder kommentaar dat laat ik aan jullie over (positief of negatief ).

Wil

DSCF2896.jpg

DSCF2895.jpg

Hallo Wil,

Tafel te klein, of de auto te groot ????

Nou Wil, dat ziet er goed uit hoor, echt SUPER !!!
Ook de Alu. nieuwe spatborden staan erg stoer !!!

Tot morgen !!!

hallo wil
en daar mee door de kamer rondrijden zal er niet in zitten,
ben benieuwd zometeen in bemmel,
maar vind het nu al een geweldige combinatie hoor,
groeten markioo

hallo
ik heb de volvo vandaag in bemmel in levende lijve mogen zien en Wil ook,
maar wat een mooie trekker is dat zeg,
en wat een stel Piet en Wil over hun diepladers,hahahaha
de mijne wordt zo lang en zoveel wielen,hihihihi
nou de mijne is...lang,
de messing-kunstenaar tegen de kunstof/alu-kunstenaar,
ik heb echt wel genoten in bemmel,zoals elk jaar,van eerste show af,
volgend jaar weer,maar dan waarschijnlijk in ede,
en dan zullen de diepladers wel af zijn van wil en piet,
dus is er genoeg materieel om de grondverzetters te verplaatsen,
groeten markioo

Hallo wil,

Wat een beul van een Volvo zeg, SUPER hoor, echt heel mooi strak gebouwd, ook de details zijn heel erg mooi !!!

Ik ben erg benieuwd naar de bouw van de dieplader !!!

Wil, je hebt een P.B.tje

Ik vond het ook schitterend om te zien.

En heb je nog met Arie over een (mogelijk) lidmaatschap gesproken?(HI)

Spatlappen

Hoi maar weer

Vanaf vandaag is het voor iedere achterligger duidelijk zichtbaar met welk merk truck ik rij.
Ook ben ik bezig om voor de voorste twee assen spatlappen te maken met dank aan Piet.

DSCF2957.jpg

MVG WIL

Laatst bewerkt:
het zijn zo'n details die het afmaken he

Zijn dit de originele spatlappen van Tamiya?
Of zijn deze van iets anders gemaakt?
Zoja van wat zijn deze gemaakt?
En anders van wat ga je die spatlappen vanvoor maken?

Spatlappen

Hallo

@Hallo VOLVO FREAK

De spatlappen achterop de truck zijn inderdaad de tam.spatlappen waar ikzelf de tekst op
geplakt heb.
Voor de voorassen en de dolly heb ik een oude binnenband gebruikt.(Dit ideetje kreeg ik van
Piet) Zo zie je maar weer waar een ontmoeting met anderen toe kan leiden.

@Piet

Ik heb je PB beantwoordt.

Hier de foto's van de andere spat lappen. Het merk voor de dolly hou ik nog even voor me.

DSCF2959.jpg

Hier de dolly met spatlappen en de spatlappen voor de vooras

DSCF2961.jpg

En hier zijn ze gemonteerd.

Mvg Wil

Hallo

@Hallo VOLVO FREAK

De spatlappen achterop de truck zijn inderdaad de tam.spatlappen waar ikzelf de tekst op
geplakt heb.
Voor de voorassen en de dolly heb ik een oude binnenband gebruikt.(Dit ideetje kreeg ik van
Piet) Zo zie je maar weer waar een ontmoeting met anderen toe kan leiden.

@Piet

Ik heb je PB beantwoordt.

Hier de foto's van de andere spat lappen. Het merk voor de dolly hou ik nog even voor me.

DSCF2959.jpg

Hier de dolly met spatlappen en de spatlappen voor de vooras

DSCF2961.jpg

En hier zijn ze gemonteerd.

Mvg Wil

Hallo Wil,

Ik heb je P.B.je gelezen !!

De spatlappen zijn SUPERMOOI geworden hoor, en dat van restmateriaal !!! :cool:

En ja Wil, als ik iemand ergens mee kan helpen of een tip kan geven, dan doe ik dat graag !!!

Succes met de verdere afbouw !!!

@ Wil,

Het gevaar van die lange, laaghangende spatlappen is wel dat je ze bij achteruit rijden tegen je wielen aan kunt krijgen, waardoor je als het ware tegen je spatlap oprijd met alle gevolgen van dien.
Mij heeft dat in het eggie een keer een heel spatbord gekost.
Doordat de spatlap klem kwam te zitten tussen de stoeprand en het wiel, werd het spatbord finaal van de bevestiging getrokken,

@ Piet
Je kunt ook reageren met de "post reply" knop in plaats van de "quote" knop. Een topic blijft daar veel overzichterlijker van :D

Hallo Wil,

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN NOGE VELE JAREN IN GOEDE GEZONDHEID TOEGEWENST

Je hoor nu echt bij de O.M. vereniging !!! hahahaha

@ Wil,

Het gevaar van die lange, laaghangende spatlappen is wel dat je ze bij achteruit rijden tegen je wielen aan kunt krijgen, waardoor je als het ware tegen je spatlap oprijd met alle gevolgen van dien.
Mij heeft dat in het eggie een keer een heel spatbord gekost.
Doordat de spatlap klem kwam te zitten tussen de stoeprand en het wiel, werd het spatbord finaal van de bevestiging getrokken,

@ Piet
Je kunt ook reageren met de "post reply" knop in plaats van de "quote" knop. Een topic blijft daar veel overzichterlijker van :D

Hallo Adam,

Dat weet ik wel hoor Adam !!! :cool: :cool: :cool:

Maar ik wilde de mooie foto's van de SUPER mooie spatlappen nog een keertje laten zien !!

Back