Volvo fh 12

• Topicstarter Topicstarter swatch
  • Startdatum Startdatum
gehehe mooi.. alleen duur.. en ik ben er nog iets te jong voor denk ik.. maar wie weet later.. en ik heb er ook niet echt bepaald verstand van van al die techniek in die trucks.. lijkt me wel mooi.. maar dat komt later misschien nog wel een keer..:grin::roll:

Aan modelbouw hangt geen leeftijd hoor . En je leerd het enkel met het doen ;) op mijn 14e kocht ik ook mijn eerste truck , een kenworth w900 van robbe (2dehands) . Aan te raden is als je begint volgens mij wel tamiya . Ik heb tot nu toe de volvo ook geheel zelf gebouwd en aangezien wij maar 2 jaar verschillen zal dat het probleem niet worden denk ik !

Maar over de verdere bouw van de volvo : Het begin van de zelfbouwtank hangt al aan de truck voor test , de foto's volgen morgen .

Dat is wel heel duur ja.
Zo gaat de lol ook wel van de hobby af als je het mij vraagt.

Mvg Wouter

Ik heb net de prijzen van Carson even bekeken, maar daar is geen aardigheid meer aan.
907050 Hinterkipp-Sattelauflieger 499.95 EUR nicht lieferbar

907051 Fulda Container-Auflieger 549.95 EUR nicht lieferbar
Dat zijn toch geen leuke prijzen meer? Of zie ik dat verkeerd?

deze fulda truck is wel een beperkte oplage
alles gespoten en gedrukt

kipper zou op luchtveren staan
zoals het principe van ebh

mvg

ik ben benieuwd naar de foto's:D

@swatch.. mijn ouders willen volgens mij niet echt mee betalen en ik weet niet wat ze er van vinden.. straks beginnen ze me nog uit te lachen :( maarja.. dan doe ik het maar als ik op kamers ga ofzo ;)

trailer

hallo allemaal
tja allemaal moois op de toys beurs,er gaat genoeg nieuw spul aankomen dus ga maar vast sparen ervoor,en die fuldatrailer daar hoort eigenlijk gelijk die man truck voor zoals wedico hem ooit heeft uitgebracht,
en die kiptrailer,daar mag voor die 500 euries wel een echt werkende kipcilinder op zitten,maar nu heb je enkel een optisch uitziende cilinder,dus er komt nog een elec/hydraulische pomp en tank met regelventiel bij,das ook wel 200/300 euries,maar dan heb je wel wat bijzonders toch,of al je clubleden moeten er eentje kopen,net zoals de tamiya scania die je wel een rugnummer mag geven anders weet je niet meer welke scania van jou is tijdens een evenement,maar ik kwam op een japanse site ook een amerikaanse truck als kipper tegen,een king hauler als kipper,en een mercedes actros megaspace met daar achter een tanktrailer in europese stijl en zag er goed uit maar de tekst het werd verteld in het japans en die taal ken ik niet,heb op school niet opgelet,maar ik denk dat het studie projecten waren,en daar stond ook een tamiya pajero bij en die komt dus inderdaad weer uit,we wachten maar af wat er te koop komt in de winkels of zoals de meeste het op internet kopen,afwachten en de sites in de gaten houden,en ik ga een cursus japans volgen.
mvg markioo

Back