trailer
hallo allemaal
tja allemaal moois op de toys beurs,er gaat genoeg nieuw spul aankomen dus ga maar vast sparen ervoor,en die fuldatrailer daar hoort eigenlijk gelijk die man truck voor zoals wedico hem ooit heeft uitgebracht,
en die kiptrailer,daar mag voor die 500 euries wel een echt werkende kipcilinder op zitten,maar nu heb je enkel een optisch uitziende cilinder,dus er komt nog een elec/hydraulische pomp en tank met regelventiel bij,das ook wel 200/300 euries,maar dan heb je wel wat bijzonders toch,of al je clubleden moeten er eentje kopen,net zoals de tamiya scania die je wel een rugnummer mag geven anders weet je niet meer welke scania van jou is tijdens een evenement,maar ik kwam op een japanse site ook een amerikaanse truck als kipper tegen,een king hauler als kipper,en een mercedes actros megaspace met daar achter een tanktrailer in europese stijl en zag er goed uit maar de tekst het werd verteld in het japans en die taal ken ik niet,heb op school niet opgelet,maar ik denk dat het studie projecten waren,en daar stond ook een tamiya pajero bij en die komt dus inderdaad weer uit,we wachten maar af wat er te koop komt in de winkels of zoals de meeste het op internet kopen,afwachten en de sites in de gaten houden,en ik ga een cursus japans volgen.
mvg markioo