Volvo FH12

• Topicstarter Topicstarter Mario87
  • Startdatum Startdatum
ja dat kan er wel achter ik heb zelf een trailer 1 op 14.5 en das niet te zien kan je op mijn onderwerp zien gr

low-bed trailer van Robbe

Helaas is hij voor mijn aan de te dure kant.
Toemen heeft hem op zijn site staan voor een kleine €1200,- :(

maar dan heb je wel wat als je hem aanschaaft!!!

Misschien zet iemand zijn handleiding online zodat je hem makkelijk na kan bouwen.
vooral de constructie van de meesturende wielen in intresant.

de zwaailampen die jij bedoelt gaan gewoon een lampje dat aan en uit gaat je heb ze ook van een ander merk die ik heb dan draaie ze rond net als echte zwaailampen

de schaal maakt niet uit met zwaailapen zie je bijna niet de mijne zijn ook 1 op 16 net als de beugel en de toeters

bij hobma kost het iets van 60 dacht ik maar dan hoef je vedder niks meer te hebbe

de robbe dieplader hoort achter een 8x4 man trekker en die is door scale art ontworpen en zij bouwen in schaal 1:14,2 en das het zelfde schaal als de tamiya trucks,dus het zou moeten passen,
de andere robbe trucks zijn inderdaad 1:16.
anders moet je op de robbe site en de site van scale art duitsland kijken en zoek de verschillen maar qua man truck,en vergelijk de maten.
en anders kan hobma je er meer over vertellen,maar ik heb op een test site gelezen dat de besturing niet perfect is,je hebt er electronica voor nodig en het rechtuit rijden was een probleem,het verslag was in het duits en mn duits is niet al te best maar qua cijfer een 6 en dat voor een dieplader van 1200 euries,
in duitse bladen; truck und details,of truckmodell staan hele leuke andere dingen in,leverbaar bij hobma
mvg markioo

Mooie truck Mario!!!!!!!!!!
Ga je de Volvo ook nog een keertje aanpakken?Gewoon opnieuw behandelen en een trailer erachter plaatsen.
Misschien kun je er wel een bedrijf van maken?
Ga zo door.................
Gr Marcel.

hey die volvo moet je gewoon weer glad maken en dan spuiten

he strak hoor maar is het met de zwaailampen ook gelukt of niet dat ze dezelde kant op gaan bedoel ik en als het niet lukt met het traanplaat geef je maar een gil gr

oke das wel tof maar als je ze anders wil moet je de voorgolde van de draaidjes wisselen en hoop dat het traanplaat lukt en je trailer er is
gr

Back