proficiat met je aankoop
Bij deze een 3-tal foto's van mijn voodoo.
Ik vlieg ook met een 16/15/3 op een 4.7x4.7 camcam propje.
Ik heb er een jeti 40A regelaar inzitten, volgens mij is deze groter dan een cc35, maar ik had deze regelaar op de plank liggen. Het accu pak van mij is een 3s2100 flightpower pakket. Als je dit dus vergelijkt met jouw setup, dan moet het zeker passen.
Ik heb wel iets gewijzigt, en dat is de plaats van 1 servo, zie foto. Natuurlijk wel eerst de oppervlakte goed schuren, voordat je de servo erop plakt. Het lijkt of ik het niet gedaan heb op de foto, maar ik heb het wel gedaan, alleen ik ben 1mm van het randje gebleven, zodat je niet van die lelijke schuur sporen rondom je servo ziet. Er is tot nu toe nog geen 1 servo los gekomen.
Foto1;
andere plaats van de rolroer servo.
Foto2:
achterzijde van de romp. in de romp ligt een REX5 ontvanger. Wel een plakbandje om het kristal doen, zodat het er niet uitvalt.
Foto3:
voorzijde romp, met de jeti ontvanger
Het kan zijn, dat je je accu pakket eerst in de romp moet zetten, en dan in de romp 90 graden moet draaien. Je krijgt het er wel in.
Wat betreft het landen. Ik heb de optie wel ingeprogrammeerd op de zender. Maar gebruik hem niet altijd. Dit geldt vooral als er een windje staat. Als je dan de functie gebruikt, dan remt hij al af door de wind, en de optie helpt dan ook nog mee. Ik heb al meegemaakt dat hij dan ineens zijn neus laat zakken omdat hij te langzaam wordt, en dus snelheid op gaat pikken. Als het windstil is, dan gebruik ik de optie wel, want anders zweeft hij het veld over. Ik denk alleen niet , dat je je roeren 45 graden omhoog moet zetten, dat is wel heel erg veel.
hopelijk heb je iets aan de info