laurens
Forum veteraan
90ers vliegen naar mijn mening nou eenmaal stukken beter dan een 50.
Er zijn al zat heli's langsgekomen die beter zouden zijn dan de R90, zoals de Vibe/Synergy om er maar 2 te noemen. De T700 zal wel veel dichter bij de R90 zitten qua prijs dan die 2, maar of ik hem dan zou kopen? Ik sluit niks uit maar zoals het er nu naar uitziet ga ik nog steeds erg lang de kat uit de boom kijken.
Ik heb 2 align heli's gehad, gekocht omdat mensen op de fora er heel erg enthousiast over waren maar toen ik ze eenmaal had vond ik het gewoon troep. Als je daarna nog eens die fora langsgaat om de mening nog eens na te lezen kan je het al makkelijk iets te positief hebben geinterpreteerd.
Om dan weer echt terug te komen op de Rave, Curtis Youngblood heeft daadwerkelijk werktuigbouwkunde gedaan en heeft technisch dus al een voorsprong op Alan Szabo en Jason Krause. Dat zegt niet dat de heli van JK en AS slecht word, uiteindelijk is een heli een vrij simpel ding die iedereen wel kan ontwerpen en dat het ook nog eens goed werkt.
Er zijn al zat heli's langsgekomen die beter zouden zijn dan de R90, zoals de Vibe/Synergy om er maar 2 te noemen. De T700 zal wel veel dichter bij de R90 zitten qua prijs dan die 2, maar of ik hem dan zou kopen? Ik sluit niks uit maar zoals het er nu naar uitziet ga ik nog steeds erg lang de kat uit de boom kijken.
Ik heb 2 align heli's gehad, gekocht omdat mensen op de fora er heel erg enthousiast over waren maar toen ik ze eenmaal had vond ik het gewoon troep. Als je daarna nog eens die fora langsgaat om de mening nog eens na te lezen kan je het al makkelijk iets te positief hebben geinterpreteerd.
Om dan weer echt terug te komen op de Rave, Curtis Youngblood heeft daadwerkelijk werktuigbouwkunde gedaan en heeft technisch dus al een voorsprong op Alan Szabo en Jason Krause. Dat zegt niet dat de heli van JK en AS slecht word, uiteindelijk is een heli een vrij simpel ding die iedereen wel kan ontwerpen en dat het ook nog eens goed werkt.