voorstellen + een paar vraagjes over HPI rs4 evo 3

• Topicstarter Topicstarter thijshendriks
  • Startdatum Startdatum
aaaah dat is inderdaad een slim idee. Smelt dit niet snel weg dan? En wat een idee met die benzine slang ik denk dat het een mooie oplossing is mijn rs4 ik heb nu al zin om te gaan dremelen maar ben bij mijn vriendin en de auto ligt thuis :( begin afkick verschijnselen te voelen :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Trouwens ik zie dat je versnellingsbak ook open is gedremeld :P ben je niet bang voor grind/steentjes?? Het is wel makkelijk met afstellen van je 2 speed :P

Haha ja de bovenkant er ook afgedremeld (als je ergens begint is er geen einde meer aan):D ook meer door dit filmpje J03GmPRH2O8[/media] - Drifting Style-4 Shinichi Yodo
En steentjes hou je toch en zonder die bescherming rijd hij net zo goed en wel makkelijk met afstellen van de bak.
Wel zonde dat hij al 3 jaar in de vitrinekast in huis staat.
Veel te druk met de truggy buggy en savage dus zijn ze een beetje aan de kant gezet, ik hoop dat ze niet boos op me zijn :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
3 jaar lang :eek: hahahahah dat hij nog niet is weggereden naar een nieuw baasje :p Ik denk inderdaad als je meer auto's hebt dat de leukste het meeste aandacht krijgt maar tog..... het blijft een beetje zonde :p maar ik waag me er toch nog niet aan ook omdat we vaak rijden op niet al te schoon/vlak asfalt (kennen ze in arnhem niet :() dus ik vind regelmatig wat steentjes op mijn bodemplaat maar het stukje van de tanksteun neem ik zeker van je over als je het goed vind:rolling:

Ach, met mijn verzameling moet ik keuzes maken waarmee ik rij. Ik merk dat het 'fases'zijn; dan weer een offroad fase, dan een onroad fase en zo nu en dan de elektro fase en in een paar jaar komen alle rijdende modellen weer eens aan bod. Eind september de Monster Jam en dan zit ik weer eens in de Monster Truck fase....

Dat is wel het mooiste van een verzameling voor alle weersomstandigheden en terreinen een auto. Ik moet het doen met asfalt en droog weer en verder kom ik niet :p

Jaa monsterjam ik heb er weer zin in ga je ook jaap??
Ik ga dit keer op zondag in de hoop dat ze nu WEL schade rijden ,daar kom je voor als FAN.
Zoals mijn broertje zou zeggen GO GRAVEDIGGER!!!

Vandaag weer heerlijk gereden totdat mijn rem vastsloeg en er geen beweging meer in te krijgen was...:( weet iemand hoe je dit ptobleem kan verhelpen de remblokjes waren gloedheet en de remschijf begon kunsstof te verliezen..

Hoor het graag

Glasfiber remschijf erop zetten. Bij mij was de remschijf zo heet geworden dat die vast zat aan de remschoentjes. Plastic als remschijf, tja ik snap het niet hoor. Kostenbesparing denk ik.

Glasfiber remschijf erop zetten. Bij mij was de remschijf zo heet geworden dat die vast zat aan de remschoentjes. Plastic als remschijf, tja ik snap het niet hoor. Kostenbesparing denk ik.

thanks heb nu net de remschijf los en raad het eens.... hij zat ook moervast geplakt... ga morgen even een andere halen en idd geen plastic meer. Gaat die van glasvezel lang mee? en remt ie ook gewoon goed?

groetjess

kijk dat wou ik weten thanks en ik ga morgen maar een nieuw remschijfje halen :P

Back