Voorstellen en wat vaarproblemen (nu bouwlog Gozilla Evo 4)

• Topicstarter Topicstarter Vinculum
  • Startdatum Startdatum
Heb mijn dogdrive even losjes erop gezet en de polen van de motor omgedraaid. Als ik nu gas geef draait de dogdrive vaster op de as.
Mijns inziens is dit nu allemaal goed. Dan is het alleen een andere prop erop want nu zou ik heel hard achteruit varen (eerder duiken dan denk ik) ;)

Mooi, da's dus ook weer opgelost.

(Bij de Vipers 700, die ik heb, is de kunststof isolatie, waar de aansluitlippen dooheen lopen, bij de +, voorzien van een extra uitstulping)

Groeten, Jan.

Ik heb gekeken maar geen rode markering. Maar als hij bij iedereen rechtsom (met de klok mee dus) draait gezien vanaf motor naar prop dan is het nu goed zo.

Gisteravond de noodstop gemaakt en gemonteerd. As vastgemaakt en wat kleine dingen.
En getest of het allemaal een beetje wil blijven drijven. Ja dus... ;)
Nu wachten op de accu's en props zodat we kunnen gaan varen. Ik hoop dit het weekend van de 15de te kunnen doen.
Oh en mijn oude boot is verkocht. :D

Jazeker! En ook weer niet. De schroeven heb ik inmiddels binnen maar de accu's nog steeds niet. Ik heb ook nog geen mogelijkheid gehad om dan maar met mijn 7-cel te gaan varen. Ben ook mijn trouwerij aan het plannen dus tijd is schaars. Daarnaast moet ik ook toegeven dat mijn winterprojectje (zie onderschrift) ook wel erg leuk is en dus stiekem veel tijd opslokt... :oops:

de hover ziet er gaaf uit :wink:

de gozilla gewoon in je eigen tempo bouwen/testen.

doe je dat niet gaat er altijd wat fout en dat zou zonde zijn ..
greetz jaimy

jaimy zei:
de hover ziet er gaaf uit :wink:
Wacht maar eens de post van morgen af dan. :D Ben best trots op mijn werk van vanavond maar ben nu te moe om het nog te posten...

Je hebt helemaal gelijk. En met het geweld en de snelheden waarmee deze boot zal gaan varen neem ik geen risico's. Ik heb ook nog steeds mijn waterpickup niet aangepast. Ik heb de eerste tijd liever iets minder snelheid en 100% waterpickup dan te krap bouwen en na 1 rit alles verbranden.

Back