S
Semafoor
Guest
Heb afgelopen weekend wat spul verkocht en ben van plan om aanstaande dinsdag weereens wat te kopen bij 2 brothers.
Zo ziet mijn lijsje eruit
-ikarus slowfly aandrijfsetje voor taube die ik uit depron aan het maken ben
-speed 280+ gunther voor de skyrider
-landingsgestel
- accu ???
-regelaar ??
Heb nog een paar vragen over de accu die ik voor beide aandrijvingen ga aanschaven. Liefst één accu die op de speed 280 en ikarus aandrijving kan. Laden met 2 amp als dat mogelijk is. Lange vliegduur 10+ min.
Max gewicht 100 gram. Zelf dacht ik aan een 350 mAmp nicad cellen of eventueele vergelijkbare nihms ( 550 mAmp )
Wat voor een regelaar. Rekening houden met eventueel uitbreiding in de toekomst met speed 400 aandrijving. Max 15 gram. ( slim 18be?? )
Zo ziet mijn lijsje eruit
-ikarus slowfly aandrijfsetje voor taube die ik uit depron aan het maken ben
-speed 280+ gunther voor de skyrider
-landingsgestel
- accu ???
-regelaar ??
Heb nog een paar vragen over de accu die ik voor beide aandrijvingen ga aanschaven. Liefst één accu die op de speed 280 en ikarus aandrijving kan. Laden met 2 amp als dat mogelijk is. Lange vliegduur 10+ min.
Max gewicht 100 gram. Zelf dacht ik aan een 350 mAmp nicad cellen of eventueele vergelijkbare nihms ( 550 mAmp )
Wat voor een regelaar. Rekening houden met eventueel uitbreiding in de toekomst met speed 400 aandrijving. Max 15 gram. ( slim 18be?? )