Ik heb een JETI JES012 regelaar in m'n Easystar zitten; ik weet 99% zeker dat de firma Q uit P mij dat ding verkocht heeft indertijd als een regelaar die GEEN lipo aankan (dan moest ik er maar eentje halen van een tientje duurder, had ik geen zin in, want dan wilde ik gelijk ook eentje die brushless aankan).
Ik zit nu ff te googlen en wat blijkt: hij kan dus wel lipo aan! Voor mij wel een groot voordeel (achteraf), want dan kan ik de lipo uit m'n shockflyer ook in de Easystar zetten en m'n Piper gewoon met de standaard motor afbouwen.
Echter wel drie dringende vraagjes:
1) klopt het dat de 012 lipo aankan?
2) hoe werkt de liposave voor 3 cellen? hoe stel je dat in ('ben de handleiding even kwijt)
3) is een Permax 400 (Easystar) of een 300-serie motortje (Piper) niet wat te licht voor drie cellen lipo?
bedankt!
Ik zit nu ff te googlen en wat blijkt: hij kan dus wel lipo aan! Voor mij wel een groot voordeel (achteraf), want dan kan ik de lipo uit m'n shockflyer ook in de Easystar zetten en m'n Piper gewoon met de standaard motor afbouwen.
Echter wel drie dringende vraagjes:
1) klopt het dat de 012 lipo aankan?
2) hoe werkt de liposave voor 3 cellen? hoe stel je dat in ('ben de handleiding even kwijt)
3) is een Permax 400 (Easystar) of een 300-serie motortje (Piper) niet wat te licht voor drie cellen lipo?
bedankt!