Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hahahah dit is een merk genaamd : TAMIYAkun je niet beter gelijk doorsparen voor een merk auto ?
vind jij tamiya dan geen merk hallo?dan moet je het zelf maar weten
suc 6
R staat een tb01 tekoop in de buurt voor niet te veelEn hoe kom je erbij dat het nemen van een andere (onroad) auto het wel sneller gaat?
Als ik een Traxxas VXL haal heb ik een offroad die ook de 100km/u kan aantikken.
Ja, de Tamiya TT01 is een Tamiya en voor veel beginners een prima auto, helaas is het geen prima auto om snel te maken en nog steeds goedkoop te onderhouden. Natuurlijk kan je jezelf blind staren aan de options en blauw betalen aan het blauwe aluminium maar het blijft een TT01, geen auto om echt snel mee te rijden.
R staat een tb01 tekoop in de buurt voor niet te veel. Maar is de tb een beetje goed?
ik wil circuitAl wat je kiest, zul je met de rest van de onderdelen (regelaar, motor, accu's) de auto sneller kunnen maken. Maar het belangrijkste is waar je gaat rijden, want sneller betekend ook meteen sneller stuk![]()
En dan is het de vraag of je niet beter, wat Marc voorstelde, door kunt sparen voor een andere auto waarvan je zeker weet dat er voldoende onderdelen voor te krijgen zijn.
Zal heel zuur zijn als je een ''snelle'' auto hebt, maar dan kapot op een plank
Dus waar wil je hem voor gaan gebruiken Tim? Circuit rijden, gewoon in de straat of op een parkeerterrein?
dan moet je het zelf maar weten
suc 6
kun je niet beter gelijk doorsparen voor een merk auto ?
ik wil gewoon een rtr ato kopen en niks eraan doen gewoon lekker rijden!De TS is niet meer online geweest..
Maar ik snap het wel een beetje wat marc 2 misschien bedoelt..
De TS koopt eerst een himoto offroad zonder brushless etcc.., dit is eigenlijk een opgevoerde speelgoed auto.
En trekt dan binnen een paar dagen zijn conclusie over heel electro offroad.
Als hij nu een TT01 koopt is er grote kans dat het het zelfde gaat en hij snel weer uitgekeken is op een auto die niet veel meer in huis heeft dan een nikko evolution. weer een veredelde speelgoedwinkel auto dus eigenlijk
Jammer dat mensen hun conclusies trekken over een hobby na de goedkoopst denkbare instapmodellen te hebben ervaren, dan weet je toch niet wat de autos te bieden hebben
En trouwens... tamiya maakt natuurlijk wel een hoop autos wat eigenlijk echt speelgoed autotjes zijn. Maar wel leuke voordelige instap bouwkitjes
Grts