Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
klopt en ja hij staat bij me opa op zolder aleen ik moet er dan anderhaf uur fietsen naar me opa dus gaat een beetje moeilijkmaar hij is over een weekje weer terug dus dan kan ik er aan beginnen
maar effe een vraagje ik zit met een paar keuzes waar ik maar niet uit kom
:mast bestuurbaar met servo in stuurhut en hut niet ingericht en verlichting
:mast vast op roef en verlichting en stuurhut ingericht
of allebij mast bestuurbaar en hut ingericht
ennn
:roest bij de ankersluizen en op de anker en beetje bij de buizen bij de winch??
daar kom ik dus maar niet uit ja ik weet het het is wat voor als ik zo ver ben maar ik zit er de hele dag over te piekeren
Myren, voor het verouderen een tip: ik ben er laatst zelf naar op zoek geweest en kwam toen op dit draadje uit.
Wees voorzichtig dit is meesterwerk ten top.
Het gaat om Permalink 111, daar wordt uitleg gegeven.
Ik wil hem ook nog inrichting, het komt er alleen nog niet van.
Meer met de bak bezig.
Je heb ook kleinere servo's, die ook kracht hebben. Zo zwaar is de mast natuurlijk niet. Het is het mooiste om je stuurhut in te richten. Je mast beweegbaar is een leuk detail maar het is niet praktisch. Bij mij willen de kabeltjes zich nog wel eens los wringen. Ik beweeg hem ook niet meer, of heel weinig.
Als je de stuurhut beweegbaar maakt moet je de mast aan de stuurhut maken. Staat de stuurhut vast op je schip ja dan is het mooier en gebruikelijker dat ie op je roef staat.
ja sorry dat bedoel de ik ook
maar dat heeft me opa als het goed is ook al gedaan heb hem net 2 min geleden gebeld en hij is net begonnen dus ja maar zat kan ik weer er heen maar me kin schuren lijkt me idd pijnlijk
ik ben gister bij me opa geweest en heb te tunnels afgemaakt dus die zitten er nu bijna helemaal in als ik geschildert heb maakr ik hem af maar dat doe ik pas als mijn opa terug is
allebij maar omdat hij bij me opa staat hij het meest maar als de romp klaar is ben ik aan de beurt ik mag de electronika doen en de verf maar hij blijft dan bij me opa staan van wegen de ruimte:$
ik heb 2 tekeningen van de besturing aleen ik weet niet welke het beste is ik heb ze nu bij mij op school heb er geen foto's van zodra ik thuis ben maak ik die ik ben rond 5 uur thuis vandaag dus daar heb ik nog wel tijd vuur
ja die heb ik al ik heb ze wat groter uit getekend ook op school maar heb er problemen mee gekregen met me mentor maar dat is goed gekomen ik heb ze wel aleen me ouders hebben camera weg gellegd dus weet ff niet waar hij is en zijn nu weg dus gaat moeilijk (18-5 16:47)
Je zou weer eens met de technisch lego kunnen spelen, wanneer je daar sturende wielen maakt draaien ze ook allebei. Datzelfde principe zit ook op je roeren. Wellicht zo'n soort systeem.
Je moet alle roeren aan elkaar doorverbinden, zodat waarneer je er 1 draait, ze alle 4 gaan.
Dan bouw je een voorbeeld met lego en bouw je dat systeem in je schip na.
dat kan ik heb al wel met wat metaal gespeeld op school aan elkaar gesoldeert en dat werkte wel een beetje maar moet nog even goed verwerken en verfijnen
prima dan toch, het scheelt al als je eenmaal weet hoe je het wil gaan doen haha. Er gaat meer tijd inzitten om het te bedenken, en als je het eenmaal weet dan is het nog maar uitvoeren.
We zijn benieuwd, foto's maken en plaatsen, dan kunnen we je ook nog helpen als het nodig is he.
as zaterdag ben ik weetr bij me opa en dan kan ik beginnen met de kopschroef tunnels en ik zal m'camera mee nemen wat ik zal jullie er wel van op de haagt houden