hallo modelbouwers
Ik heb een paar vragen over m'n e-savage, die zeker wel 2 maanden geleden is omgebouwd naar brushless met een 2350kv/150a setje van Ezrun.
Ik heb net gereden en ik vond dat hij niet zo snel optrok en een raar geluid maakte.
Dus ik stopte na 3 x heen en weer gereden te hebben en maakte me gearcover open. De slipperclutch was echt heet, en het middelste deel van de tandwiel was gesmolten. Dus meteen een bestelling geplaatst bij pkracing voor nieuwe tandwielen en slipperclutch ( voor de zekerheid ) maar weet iemand waardoor het komt, ik dacht zelf dat de slipperclutch te los stond maar is er misschien een andere reden? Weet iemand de goede afstelling van de slipperclutch voor een sterke motor?
De e-savage is helemaal stock behalve de motor/regelaar.
Nog een vraag over het shimmen van de diffs, waarvoor is dat nodig? voor langere rij tijden en/of minder wrijving. En weet iemand er een goede manier voor? Waar je op moet letten enz.
de laatste vraag gaat over m'n schokdempers, ze lekken aan de onderkant...
ik heb de o-ringen al vervangen ( eerst een paar uur gelegd in schokdemper olie ) en heb andere olie erin gedaan maar ze lekken nog steeds, zijn er manieren om het lekken tegen te gaan?
gr koen

Ik heb een paar vragen over m'n e-savage, die zeker wel 2 maanden geleden is omgebouwd naar brushless met een 2350kv/150a setje van Ezrun.
Ik heb net gereden en ik vond dat hij niet zo snel optrok en een raar geluid maakte.
Dus ik stopte na 3 x heen en weer gereden te hebben en maakte me gearcover open. De slipperclutch was echt heet, en het middelste deel van de tandwiel was gesmolten. Dus meteen een bestelling geplaatst bij pkracing voor nieuwe tandwielen en slipperclutch ( voor de zekerheid ) maar weet iemand waardoor het komt, ik dacht zelf dat de slipperclutch te los stond maar is er misschien een andere reden? Weet iemand de goede afstelling van de slipperclutch voor een sterke motor?
De e-savage is helemaal stock behalve de motor/regelaar.
Nog een vraag over het shimmen van de diffs, waarvoor is dat nodig? voor langere rij tijden en/of minder wrijving. En weet iemand er een goede manier voor? Waar je op moet letten enz.
de laatste vraag gaat over m'n schokdempers, ze lekken aan de onderkant...
ik heb de o-ringen al vervangen ( eerst een paar uur gelegd in schokdemper olie ) en heb andere olie erin gedaan maar ze lekken nog steeds, zijn er manieren om het lekken tegen te gaan?
gr koen