De onvangers van een paar euros zijn inderdaad niet al te stevig, en ze hebben snel last van glitches etc. Uiteindelijk heb ik de helft van de antenne afgeknipt om de gevoeligheid, en daarmee ook de gevoeligheid voor storingen te beperken. Op een paar honderd meter heb soms wat last van haperingen op de motor, maar ik vermoed dat de motor die ook zelf veroorzaakt.
Als je totale prijs onder de 150 euro blijft krijg je volgens mij tegenwoordig geen last met de douane, die hebben wel wat beters te doen.
Zoals gezegd; ik heb al best wat bij hem op zijn eigen site of op ebay gekocht: van de 10 servos was er een rot (een rooie).
De duurste aankoop was een P51 inclusief zender. Dat was gelijk mijn eerste modelvliegtuig, dus na een paar crashes maar verstandig geweest en een GWS beaver gekocht. Maar op zich was er niet veel op het toestel aan te merken. Tja de kwaliteit is niet super, de vleugel paste bijvoorbeeld niet goed in de bevestiging, en de bout daarvoor kwam al na twee crashes uit het piepschuim, maar mijn kwaliteiten als piloot waren nog minder. Binnenkort moet ik deze maar weer eens vliegklaar maken, want zijn ingewanden heb ik eerst overgezet in die beaver, maar ondertussen kan ik best een beetje vliegen denk ik.
De regelaars en motortjes zijn zoals ik zou verwachten: het doet het maar ik heb geen vergelijkings materiaal.
Alleen de props die hij verkoopt zijn te duur naar mijn mening, dus ik heb een ander type en een propsaver elders op ebay gekocht. Sindsdien geen prop meer gebroken.