Meestal ben ij zo laat, jij sluit toch altijd af![]()
Ik dacht ook altijd dat dat de functie verdeling was.. Berto zet de lijn neer en Klaas haalt de lijn weer weg.
P.S. Voor degene die mijn worsteling met de Raven het afgelopen jaar een beetje gevolgd hebben: Hieronder twee korte filmpjes van een vluchtje. Ik heb hem eindelijk een beetje fatsoenlijk vliegend. Dinsdag 5 vluchten gemaakt om een beetje te trimmen. Ik denk dat ik er voorlopig even niets meer aan doe en gewoon veel ga vliegen met deze kist.
Zwaartepunt klopt nu aardig, motor loopt mooi en staat redelijk "goed" op de kist qua hoek/domp.
Ik had er echt lol in!
(Niet schrikken bij 0:36! Dat was niet de kist, dat was het filmpje.)
[youtube_browser]gFLPDCu38J4[/youtube_browser]
Landing:
[youtube_browser]-LIehlisSbI[/youtube_browser]
Kist is een stuk stiller geworden door modificaties die ik de afgelopen weken gedaan heb. Het was een enorme rammelbak. Ik heb inmiddels ook een 22x10 3-blad mejzlik klaar liggen om het geluid nog verder terug te brengen. Maar daar moet ik nog even voor op zoek naar een spinner. Helaas kan ik die nog niet echt vinden. Ik zoek een witte CFK spinner met een centrale bout en niet met boutjes aan de zijkant, want dat komt niet uit met een 3-blad. Dat werkt alleen met een 2-blad. dus als iemand tips heef?
Laatst bewerkt: