VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Tja, keuzes maken :-(
Ga de baas weer verblijden met mijn aanwezigheid tot 19:00, even 'goodwill' opbouwen zullen we het maar noemen ;-)

;);) Klopt helemaal en verschrikkelijk mooi is ze.:cool::cool::cool::cool::cool::cool: en ik weet det Henky vanavond slecht slaapt, Hoewel.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Potverdorie Dick, Dat is een partij mooi motortje. :cool: Ik weet nog wel een Pitts waar die mooi op zou staan. ;)

Heb je al een mooie schaalkist op het oog waar die motor op kan?
Want ik kan niet wachten om het geluid van die motor te horen!

Henk heeft nu een rooie waar hij verliefd naar zit te kijken.
Maandag gaat hij haar op een eerste date op hei verwennen.

Ik kom ook :yes:
maar vliegen? :nooo:

M'n zender is bij die meneer die verstand heeft van kleine schroefjes en draadjes. Potmeter op 1 van de sticks is versleten.

twas een gezellig dagje.
alleen is mijn brandstof model (freedom 20 carl goldberg) gecrashed:(, linker stalibo of hoogteroer + motorschot + stuurstangen rolroeren kapot:(.

hij trok ineens erg naar links toen heb ik hem naar rechts (als je achter het toestel staat) getrimt maar zonder resultaat. hebben jullie een idee wat er is gebeurt??:rolleyes:

gr. viktor

Was idd gezellig.
Na een periode van zoeken naar de 1000rpm vermogen verlies van de Da-50, eindelijk mijn Extra 300 weer eens met plezier kunnen vliegen. De verloren toeren kwamen door een defecte resopijp.

Heb er nu een Pefa 4 kamer demper van rc-planes in gezet en heb nu meer toeren en minder db. :lol:

@Thijmen, gefeliciteerd met de eerste solo landingen van je Yak. :thumbsup:

Hebben jullie daar geen zon gehad?!?!

Maar was verder volgens mij een lekker daggie :yes:

Back