VZG/ELC (VEM) verzamel topic

jazeker henk! heb vandaag mijn extra 300s van greatplanes met 12cc saito ingevlogen! heb intotaal 5 vluchtjes kunnen maken, alleen 1 ervan was in de regen :(!

ook was er weer sensatie toen de kist van ben op hol sloeg en door de cessna van hans heen maaide!

al met al wel even lekker kunnen vliegen!

heb zo te horen weer wat gemist.
kreeg net een mailtje over de jeugdvliegdag!!
heb er zin in :D
iemand al een idee wat er gaat gebeuren?(word wel beetje nieuwschierig)

max

p.s. extra heeft vorige week ook nog een paar vluchten gemaakt. vliegt ook mooi

Hier nog een paar foto's van gisteren.

full

full

Groeten
Jan

Laatst bewerkt door een moderator:
Weer terug van een korte ban wegens te veel kicken in verkoopfora. ;)

Ben er zaterdag zekerbij. Heb een multiplex zeno die zeer goed vliegt bij me en kleine f-18.

Ik heb me gister rot geoefend op een wedstrijd onderdeel 'landen zonder handjes' die beker is voor mij :yes: :rolling:

:teacher: NEE Berto ik weet dat je graag bij de kinderen wil horen, maar helaas dit feest gaat voor jouw niet door :rolling::rolling:

Laatst bewerkt:
kunnen jullie een klein beetje onthullen wat voor soort wedstrijd het is? Mijn zoon heeft verschillende vliegtuigen, dan kunnen we er een beetje rekening mee houden wat we mee moeten nemen....

Hierover heerst algemene zwijgplicht :yes: om eventuele competitievervalsing te voorkomen. :lol:

Mag je wel verklappen dat het gaat om doel landingen voor zowel hand als rollende start modellen en voor diverse leeftijdscategorieën.

Maar niet verder vertellen hoor.

Back