waar hebben we laatst nog gevlogen

Nee, dat niet maar ik rij er wel eens geregeld langs.
Maar wil best wel eens komen wanneer je ook gaat vliegen, is voor mij ook niet ver weg. Hoewel ik voor de deur ook een aardig veldje hebt

@pardoez :D..lijkt me leuk!! Met mooi weer,niet te veel wind....en meest in het weekend kan je me daar wel eens treffen..
En waar vlieg jij in Ambacht?...Het weer wordt al wat beter en ik ben altijd op zoek naar een leuk plekje om te vliegen...;)

Ik vlieg of op de club in Dortdrecht of schuin voor mijn deur.
Ben ook wel eens wezen vliegen in Ridderkerk, maar dat was mij iets te ver lopen met je spullen, ik wil gewoon de auto vlakbij hebben... :)

Maar ik kom zeker eens een keertje daar kijken.

Zijn mooie foto's geworden! Thx!

Noodlanding op het einde van t filmpje komt door een of ander beestje wat achter mn oor begon te kriebelen :D

Hey @pardoez...als er een soort van minimeeting komt wil ik daar ook wel bij zijn natuurlijk,ik kom uit ijsselmonde :D...en misschien zijn er nog wel meer hier uit de buurt die er zin in hebben ;)

Hey @pardoez...als er een soort van minimeeting komt wil ik daar ook wel bij zijn natuurlijk,ik kom uit ijsselmonde :D...en misschien zijn er nog wel meer hier uit de buurt die er zin in hebben ;)

Altijd leuk.
Wil ik ook wel een keer met onze cameravrouw (wij vliegen in duo formatie) langs komen ;)

Mooi..:cool:! Dan is het nu alleen nog de vraag waar en wanneer we eens afspreken,het veldje hier bij Donkersloot is als gezegd niet echt groot..de outdoorvaley bij het Bergse bos is erg mooi ...;) maar bij mooi weer heb je er wel wat fietsers en wandelaars..misschien hebben jullie een leuke plek in gedachten?

En om on topic te blijven..net na het werk nog even de Heks het veldje laten zien haha :D

Windkracht 6 - Maasvlakte II - Avondrood ;)

Wij zijn vanavond nog even met windkracht 6 op de maasvlakte de Digitech JAF Heavylift Hexa gaan testen... zie hier het resultaat:

http://youtu.be/iAirclzEJS8
Gr Norbert

config:
J.A.F. Heavylift Hexacopter (Digitech BV)
Photohigher Gimbal AV200
Hoverfly Gimbal v1 - firmware 1.9 beta2
Sony HDR-CX730e videocam
Naza-M + GPS
Motoren: X200 (320Kv)
LiPo: 8000mAH 30c (Zippy)
Vliegtijd bij 6BFT - 11 minuten

Back