waar hebben we laatst nog gevlogen

@goser, je zit daar wel in de aanvlieg route voor rotterdam airport.
Je kan trouwens ook bij ons in bleiswijk / zoetermeer vliegen bij de zoetermeerseluchtvaartclub

Tsja... die zitten wel dichtbij,al kom ik nog niet in hun buurt!..dan maar eens in Barendrecht komen kijken? same time?...en ik neem je uitnodiging graag aan BasTijs 8)...maar ik denk dat ik morgen toch even eerst bij het bos ga kijken,ik vlieg op hoogstens een meter of 50...niet echt een gevaar voor de luchtvaart..haahaha 8)

Hey Norbert...Mooi strak beeld!
Op dat veld en iets verder richting het zevenbergse dijkje vlieg ik regelmatig ...weliswaar met een ietwat simpelere uitrusting 8)
Dit is een filmpje van bij het dijkje..niet gelijk aan jullie kwaliteit beeld en ook niet zo hoog maar een mooie plek!

Hey Goser,
kom kom... niet al die verontschuldigingen. Je beelden zijn toch ook leuk om naar te kijken? Daar gaat het toch om ;)

Grappig dat wij zo'n beetje in hetzelfde gebied vliegen. Wij gebruiken het veld vnl als testveld. Je hebt er de ruimte, kunt er erg hoog en er is ook nog wat te zien ;)

Gr Norbert

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien dat Phantomfreak ook kan, zou leuk zijn elkaar eens te ontmoeten.

Leuk altijd... maar...
wij zijn de komende week met de hexa in Polen aan het vliegen. Polen.... ja idd Polen... en geloof ons... dat levert zeker mooie beelden op ;)

Maar!
Als we weer terug zijn kunnen we wel een meetup houden met andere mede forum & vlieg liefhebbers ;)

Gr Norbert

Kom je morgen ook even kijken?...doen we een minimeet in Barendrecht,je f550 voldoet hahaha 8)..en als er nog anderen willen komen,kom dan naar Barendrecht bij de carpool om 13.00.... 8)

Laatst bewerkt:
Hey cor123 8)
Het is bij de schaapherderweg..carpool parkeerplaats,daar ligt een veld dat doorloopt tot aan het zevenbergsedijkje..kom je dan ook langs?

grtz goser

full
full
full
full

Het zat niet helemaal mee...vanmorgen begaf mijn 3 standen schakelaar het...snel de zender (DX8) nog om geprogrameerd,sd kaart van mijn gewone camera niet bij me..foto's met de phone dan maar gemaakt..na 2 vluchtjes was de sd kaart van mijn gopro vol..flink veel wind...en bij 1 quad schoot er een prop af,gevolg harde crash!!
Beetje jammer allemaal...maar erg leuk om eens wat vliegers hier uit de buurt te ontmoeten 8)...wij waren er om 13.00 tot circa 15.30 misschien de volgende keer iets vroeger komen Cor123
Ik heb wel genoten..zeker om die 2 heli's hier in de lucht te zien!!

grtz goser

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben langs Arie Hak door gereden langs het oude tuincentrum, maar zag niks meer fladderen ;-)
Morgen een verjaardag, dus geen toestemming :-(

Volgende keer graag... Het mooie weer komt er aan en genoeg mooie locaties in deze regio!!!

(jammer van de brokken!!)

Hey Gozer,
Jammer dat ik er vandaag niet bij kon zijn. Balen van je crash. Van wie is die Hexa? Is dat een droidworks of een kopie?
Gr. Norbert vanuit Dresden ;)

Back