waar hebben we laatst nog gevlogen

Toch wel..alleen even niet opgelet aan het einde pff 8( ,kwas ondertussen aan het kijken of dat dijkje de oostmolendijk was en een reaktie aan het tikken..sorry 8)

Vandaag heb in voor een vriend een paar beelden gemaakt van de schouwburg in gouda, het is voor een promotiefilmpje wat voor school moet worden gemaakt.

Brandjee en sjaakzwart, waar mee hebben jullie gevlogen en gefilmd?
Mooie iig

Dank voor de complimenten.
Mij setup is een F550 met Naza (geen GPS), standaard ESC, standard motors, 10" props (CF), Quadframe landinggear met een Tarot 2D gimbal en Gopro 3. Lipo 4S 5000mah.

Laatst bewerkt door een moderator:
Thnx man , tijd voor een nieuwe Gopro , de mijne heeft al 1000 crashen meegemaakt.
Lens is al serieus gekrast..(nogal wazig)
Deze wordt verder gebruikt voor te raggen :)

Brandjee en sjaakzwart, waar mee hebben jullie gevlogen en gefilmd?
Mooie iig

Quadframe copter met 6 pootjes en met de tarot gimbal.
beelden zijn wel nagewerkt in fcp-x maar niet gestabiliseerd.
Inmiddels ook een phantom aangeschaft voor erbij. Deze werkt ook goed en is een stuk handzamer. Het enige probleem is dat deze in de yaw behoorlijk aan het schudden is.

Sjaak ;) medezwollenaar :)

Mijn laatste projecten voor luchtfotografie bijna compleet aan banden werd gelegt.
Ik vind dit zo jammer want ik had een klantenkring opgebouwd niet normaal. Maar omdat de regels nou eenmaal zo krom zijn ( wil hier geen discussie over starten ) moest ik er mee ophouden. Ik ben nog heel vaak door grote jongens gebeld of we toch niet konden komen.. Ruk om dan steeds nee te moeten zeggen...

Blob je mee?? Promo voor Blobjump.nl

Promo Driftcursus.nl door SkydroneZwolle Fotografie

Stadstuinders Zwolle gemaakt door SkydroneZwolle Fotografie

Een filmpje nog van afgelopen vrijdag boven klein profijt...(Rhoon)..mijn favoriete plekje in de polder 8)

Na een multidisciplinaire oefening te hebben gefilmd met Richard nog even op de club gevlogen met de flip.
Het zijn bijzonder aardige mensen zoals jullie zien. :confused:

Back