waar hebben we laatst nog gevlogen

Kort en snel in elkaar geflatst filmpje van vorige week, kleurcorrectie klopt voor geen ene meter maarja :P

Merk wel dat Phantom en Zenmuse niet heel smooth is, tijd dat de hela komt !

Laatst bewerkt door een moderator:
En hier het filmpje van ERNIE vanuit de lucht in het buitengebied van Dordrecht:
Viel niet mee om het goed op de film te krijgen..

Arme Ernie...hij vind het niet echt top aan die parachute! haha :-) gaaf filmpje mannen!
Zelf heb ik nog een mooie zonsondergang gezien vanmiddag...

FPV over bos onder Amersfoort

Vandaag heerlijk gevlogen bij een laagstaande zon in de bossen onder Amersfoort. Er is onlangs een groot stuk bos gekapt en het is mooi vliegen daar. Ik vlieg met een TBS Discovery en heb gefilmd met een hero 3, die rust op een 'tbs loveseat'.

Vandaag heerlijk gevlogen bij een laagstaande zon in de bossen onder Amersfoort. Er is onlangs een groot stuk bos gekapt en het is mooi vliegen daar. Ik vlieg met een TBS Discovery en heb gefilmd met een hero 3, die rust op een 'tbs loveseat'.

Mooi plekki en smooth gevlogen,,
vandaag ook over de Bossen (BrunssummerHeide) gevlogen met een TBS
wil elke keer een stukki verder gaan en iemand kijkt mee op me MX16 hoe me Qualiteit is van me ontvangst
vandaag +/- 1150mtr van me af gevlogen met een 2.4ghz (MX16) en het beeld op 5.8/600mW was PERFECT :p

Erg mooi daar.
Lekker rustig gevlogen.:yes:

En nog wat foto's om het "Ernie avontuur" af te sluiten.

full

full

full

vandaag +/- 1150mtr van me af gevlogen met een 2.4ghz (MX16) en het beeld op 5.8/600mW was PERFECT :p

1150? Zo... Dat je de weg nog terug wist te vinden :)

@rubiyan: mooie opnames, de hero zit lekker op zijn kussen!

@ben leuk om te zien! Fijn dat Ernie geland is: heeft ie nog een natte broek gekregen vd spanning :p

Vanmiddag met Freakert de Chaamse bossen opgezocht:

Was lang geleden dat ik een echte fpv vlucht gemaakt had.
Het is niet echt spectaculair gevlogen maar het voelde goed om weer te vliegen en een video te kunnen posten

Back