waar hebben we laatst nog gevlogen

Klein bos, veel fun. Na 6 props en 4 lipos toch maar gestopt met oefenen...

En ja nog veel te leren :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuwe Maasvlakte II

Vandaag even 'gespeeld' bij de nieuwe Maasvlakte II

Geschoten met de Phantom 2 en Zenmuse H3-3D.
Wat een top combi is dit zeg!
Lange vliegtijd (ca 17 min met full payload) en de zenmuse maakt alles echt rete stabiel.

Tja, ik kan het niet laten. :p
Het platte land van Dordrecht.
We dalen af naar de catacomben van het elementaire zijn, koeienstront.

Ik heb vorige week voor het eerst FPV gevlogen in Bleskensgraaf, was erg gaaf om zo te vliegen. Binnenkort een 7inch schermpje voor op me controller bestellen.

gisteren bij de eerste vlucht failsave en crash W.T.F :schrik:

daarna eens probeert in manual te vliegen , was ff wennen maar ging toch redelijk :cool:

Nick

@m00st

Heb je overal zo'n slecht bereik? Ik heb dezelfde vtx en niet eens een diversity receiver.

En had bijvoorbeeld gedurende deze hele vlucht perfect beeld, en ik zat ongeveer waar de video begint.

(Niet op de vlucht letten, want het was 1 van de mindere.)

Heb je al andere antennes geprobeerd?

@big_lama gaat toch al lekker :banana:, ik moet elke keer dat ik acro vlieg toch weer even wennen.

Enig idee wat die failsafe veroorzaakte?

Atchoo

ik denk dat het carbon veel van mijn bereik tegen houd , ik zal eens kijken of ik de antenne van de ontvanger anders kan plaatsen , nu zit hij in het frame wat niet echt optimaal is.

ook vloog ik helemaal links van mij , wat misschien ook het bereik niet ten goede komt. er stonden ook best veel bomen.

maar het bereik zou beter moeten zijn !!

ja is zeker wennen op manual ,maar voor de eerste vlucht helemaal zo slecht nog niet :mrgreen:
wel de gain instellingen in de naza tussen level en manual liggen ver uiteen , waardoor je of moet vliegen in manual of in level mode
ik heb de gain op een draai knop maar dan nog kom ik te kort..

overigens wat ik ook heel jammer vind , is dat de mobius vaak na het zwarte beeld neigt als er geen goede licht inval is :(

Laatst bewerkt:
Carbon doet inderdaad veel, ik heb vorige week mijn antennes verplaatst en mijn bereik is meer dan verdubbelt.

Dat van de mobius is inderdaad wel jammer :(

gisteren bij de eerste vlucht failsave en crash W.T.F :schrik:

daarna eens probeert in manual te vliegen , was ff wennen maar ging toch redelijk :cool:

Nick

Dat zag er goed uit nick in manual mode! Wist wel dat een heli piloot daar makkelijk overweg mee moet kunnen.

Maar oh oh oh wat heeft mobius toch de beelden zwaar verneukt hier eerlijk gezegd. The backlight compensatie is zo bedroevend dat alles op de grond zwart lijkt. Dit was voor mij echt de reden om er niet mee te vliegen.

Mijn eerste Naze ervaring met FPV
Pff heftig, wat een speed zit er in... De laatste was een high speed crash :)

Back