waar hebben we laatst nog gevlogen

Gisteren een heerlijke lange FPV dag gehad in Bergen op Zoom:) Video volgt nog. Eindelijk de eerste fpv rollen en flips gedaan, was eigenlijk nog makkelijker dan gewoon losse acro :p

boz01.jpg

boz02.jpg

boz03.jpg

boz04.jpg

boz05.jpg

boz06.jpg

Afgelopen vrijdag in Rhoon en gistermiddag in Bergen op Zoom..remaiden van de Spyder wat niet geheel vlekkeloos ging :-(

Laatst bewerkt door een moderator:
vandaag nog wezen vliegen met het MCOL team
was weer supergezellig boys :D

weer eens wat nieuws geprobeerd , van een afgrond omlaag en weer omhoog vliegen :p
omlaag was best heftig je ziet bijna niet waar je vliegt.

Nick

nice mannen , mooie vids :D

dagje landgraaf mcol (nieuw plaatsje gespot)

Crasher

Standaard fatshark predator setje 250mw en clovers. Met dit setje ben ik **2,8 km** MOET 1,8 KM ZIJN weg geweest met nog goed beeld.

Hier nog 1 vanaf de grond :)

Standaard fatshark predator setje 250mw en clovers. Met dit setje ben ik 2,8 km weg geweest met nog goed beeld.

Hier nog 1 vanaf de grond :)

Dat is geweldig,

Ik haal met moeite 100 meter in open veld met de standaard antenne,
Heb nu de clovers besteld hopelijk gaat het dan beter.

2.8km met een 250mw vind ik wel heel veel :p

1 tot 1,5km zou haalbaar moeten zijn (wel op open veld)

de meeste zenders (niet de vtx) halen 1,5km max dan is je bereik ook weg ;)

Dat is geweldig,

Ik haal met moeite 100 meter in open veld met de standaard antenne,
Heb nu de clovers besteld hopelijk gaat het dan beter.

Dan kan ik je nu al vertellen dat het niet gaat lukken. Misschien dat je 150 meter haalt ipv 100 meter, maar geenzins die 2,8 km.

Probleem zit hem denk ik dan toch ergens anders in. Ontvanger niet goed. Plaatsing antenne niet goed. Voeding naar de zender en camera niet schoon (iets dat je bijvoorbeeld ziet als hij rechtstreeks op de vluchtaccu is aangesloten).

Dan kan ik je nu al vertellen dat het niet gaat lukken. Misschien dat je 150 meter haalt ipv 100 meter, maar geenzins die 2,8 km.

Probleem zit hem denk ik dan toch ergens anders in. Ontvanger niet goed. Plaatsing antenne niet goed. Voeding naar de zender en camera niet schoon (iets dat je bijvoorbeeld ziet als hij rechtstreeks op de vluchtaccu is aangesloten).

Ik heb een Fatshark Dominator met een fatshark 250mw zender.
de zender zit onder de panthom net achter de gopro camera en via een verloop stekker aangesloten op de accu.

Ik ben zelf op 1300 meter geweest met 1.3Ghz (500Mw) en standaard antennes. Kraakhelder beeld:p Kan me niet voorstellen dat je maar 100 meter kunt halen met standaard antennes op 5.8Ghz......:confused:

Alex , 5,8 met standaard antennes is echt ruk.
In men begin periode heb ik 5,8 gevlogen , was men beeld soms kwijt na 50 meter met standaard antennes.
Wat toen een boscam 200Mw vrx

Back