waar hebben we laatst nog gevlogen

Hierbij mijn video van een mooie vliegavond in het Leypark,
Freakert komt op het einde ook nog door het beeld "gevlogen"

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Norbert,

Beetje naar je zin daar?..Het was hier aardig winderig vandaag,de Heks die je bedoeld is van pardoez (mooi ding!...kweet niet waar hij hem heeft aangeschaft) en de qaud die in barrels ging was van zijn maatje 8) ..er kwam een prop af en met wind mee naar de grond...auw!
Beide hadden ook hun heli mee genomen..(align600)..en zelfs die hadden wat last vd wind!..maar prachtig om te zien 8)
Morgen eens kijken in ambacht,@pardoez zijn achtertuintje..kijken hoe het daar is,hopelijk iets minder wind als vandaag!
Als je weer eens tijd en zin hebt moeten we eens afspreken..grtz goser

Norbert, die is van mij, het geen droidworks alleen het landingsgestel.

En het maatje heet Ron, en er is er nog één en die Martin. :)

@Gozer. Dresden is de tussenstop. Nu aan het ontbijt en dan zo op weg naar Polen. Gaan daar naar het ijzer- en het reuzengebergte om daar wat filmopnames met de Hexa te maken. Hier staat oa een van de kastelen waar Harry Potter is opgenomen.

@Pardoez mooie Hexa. Heb ik een zwak voor ;)

Echt een schitterend weer vandaag zeg. Vandaag voor het eerst mijn FPV capriolen kunnen opnemen. GoPro in tha house. Groeten vanuit de lucht!

Zeker prima weer vandaag..licht briesje en een hoop copters bij elkaar!...echt genieten om dat spul in de lucht te zien 8)

Gisteren ook in het Leypark geweest.
FPV, de beste stukken. 2e helft komen Lennie en AVPK in beeld:

Hier nog een hele korte (2:30 minuten) compilatie van onze test dag afgelopen zondag 5 mei.
Het was een heerlijke dag... Eindelijk.... :)

Hey @pardoez,leuk filmpje!

Ik vond het een topdagje..mooie dingen gezien zoals jullie grondstations,iets voor mijn verlanglijstje haha! En natuurlijk het heerlijke weer,ik ben er goed verkleurd door het zonnetje..geef maar een seintje als jullie weer eens gaan vliegen..dan neem ik mijn fpv quadje ook mee 8) Komende dagen zijn de weersvoorspelingen niet best helaas,das dan weer jammer..
grtz goser

Heb afgelopen middag nog met Pinky gevlogen.Mooi veld kortbij het centrum.
Stond een straf windje maar was goed te doen.
Heb sinds gisteren mijn TBSQuadCopter strak vliegend en dat met een Multiwii brein.
Heerlijk toestel.
Van het weekend ga ik beginnen met een Tri-Copter bouwen.
Dat zal mijn ragbak gaan worden.
Vr Gr D

Heb afgelopen middag nog met Pinky gevlogen.Mooi veld kortbij het centrum.
Stond een straf windje maar was goed te doen.
Heb sinds gisteren mijn TBSQuadCopter strak vliegend en dat met een Multiwii brein.
Heerlijk toestel.
Van het weekend ga ik beginnen met een Tri-Copter bouwen.
Dat zal mijn ragbak gaan worden.
Vr Gr D

Vandaag mijn TBS ook voorzien van een nanowii Dylan.
Weg met de zijwieltjes zou Boris zeggen. :p

Back