waar hebben we laatst nog gevlogen

Je kijkt overal overheen Menno. :p.
Komt denk ik omdat ik een beetje hoger zit.
Dordtse Biesbosch vlak bij de Zuidhaven.
In Dordrecht dus.

Kop van't Land rechts af, dacht dat haventje al te herkennen, al is dat altijd moeilijk vanuit de lucht.

Hey Ben,
Lekker relaxted filmpje..(al was het best hoog en boven water!!) Ik heb je net overigens een pb gestuurd...grtz Goser

Sorry...een eerder filmpje maar nu de lange versie ervan gemaakt..kvind die props zo lekker klinken 8)

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi filmpje Ben, moeten weer eens samen gaan vliegen man.
Mijn qx9 is bijna klaar wat fpv betreft en de hexa is op wat afstel werk ook luchtwaardig.

Dank heren,

Ik merk wel dat ik wat anders fpv vlieg.
Ik had vroeger 1.3 video om overal achter te kunnen vliegen.
Ik vlieg nu met 5.8 video.
Lekker rustig in de open ruimte.
Bevalt me prima.
Ik word ook al wat ouder natuurlijk.

Lijkt me leuk Jurgen.

Mooi filmpje Danny...hier een stukje zuid holland
Dit was vanmiddag in de buurt van Rhoon... 8) De snelheid is er wat vanaf,het quadje is toch misschien wat te klein in vergelijk met mijn trouwe heks hahaha!
De Zenmuse bevalt wel..het beeld is zoveel rustiger geworden..ze valt wel in slaap als ik hard de bocht om wil (bij meer als 35 grd gaat de gimbal in slaap,valt de spanning eraf en reset hij zich..duurt circa 1 sec)..het went snel,iets rustiger de bocht om gaan hehehe
Ik denk dat ze onder de heks het toch beter zal doen..nu nog wat trimmen 8)

mooi plekje daar!!!!
en smooth gevlogen, welk model vlieg je nu mee?
helaas vandaag de hele dag regen:onweer: gehad hier in Limburg, dus heb geen nieuwe Avonturen meegemaakt hahaha

Dit is met de std F450...voor de F550 is de plek voor de Zenmuse (nog) niet beschreven,denk dat ze wel onder ieder frame passen gaat...maar nu om haar eens goed uit te proberen als volgens DJI haar op het Quadje gezet...mis wel de power van de heks 8(

Bedankt mensen...stukje techniek hoor die gimbal!
Onder de quad is leuk maar wel anders als ik gewend ben...ik ben al aan het lonken naar een nieuw frame met wat meer power... (skyhero x8,sync 700)
Geen excuus maar tijdens het vliegen was er wk 4 en deed ze haar best tegen de wind...ik heb het gevoel dat het nog veel beter kan 8)
Kost zeker weer wat centjes @ben...en @Cor123 #iddvlakbijdegolfclubnietverdervertellen#

Filmpje van vanmiddag in 'Stokhem" (z-Limburg)
3 lipos gevlogen en beetje gemixt :turn-l:

wordt tijd voor een gimball ,, maar welke??

Vanavond met ideaal vliegweer gevlogen in de uiterwaarden van de IJssel, vlakbij de Hanzeboog (spoorbrug), Zwolle. Uiteraard wel op een veilige afstand van de spoorlijn...!
vytu3a4a.jpg

ysera4ev.jpg

3e4ejybu.jpg

Verstuurd vanaf een digitale dinges...

Hier komt uw brood vandaan.
Gisteravond gefilmd rond 20.30 uur.
Wordt alweer wat vroeger donker.

Back