waar hebben we laatst nog gevlogen

...topic is toch "waar hebben we laatst gevlogen"...? Hier dan vanmiddag,..klotuh regen dus dan maar heel even gevlogen en flink aan de koffie,erug gezelig dat wel! 8)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Danny...

Nog met de quad F450,zenmuse gh3 2d..vandaag wel wat moois gehaald 8)
Sky Hero spyder 700 frame,T-motoren 770kv etc. ..deze dus Sky-Hero. Spyder ik kom wel binnenkort eens bij je buurten daar in Limburg!

groetjes Goser!

Vet Vet Vet,, ziet er heeel intersant uit die Sky Hero Spyder !!!!
zou mij ook nog kunnen bevallen..,

Koffie en Vla staat klaar (neem jij dan de zon mee) :zon:
is me toch vandaag een potje anti-vlieg weer :onweer::onweer:!!

Als je goed kijkt zie je ook dat deze piloot niet binnen bebouwde kom vliegt als je daar op doelt.

En als je echt zo goed aan de regels houdt laat jouw filmpjes van jouw vluchten eens zien, zodat de anderen daar een voorbeeld aan kunnen nemen of heb je soms niets om te vliegen en weet je er niet zoveel vanaf?

Het ging mij even om nachtvliegen.

En die laatste sneer van jou ga ik niet eens op in.

.

Ik heb ook nog over de stoep gefietst...

Er staat al een peloton mobiele eenheid klaar om je te arresteren en voorgoed op te sluiten, dit kan echt niet ongestraft blijven! Wetteloze anarchist, hoe durf je, je hebt zeker ook nog schuin over de oversteekplaats gelopen... ;-)

Mooi filmpje!

Vandaag mijn nieuw gebouwde hexa getest op mogelijke vibraties in onze achtertuin.
(Dus Ash niks te zeiken jonguh)
Even snel mijn gopro eronder gehangen tussen de poten en geen jello.
Dat stemt me blij
Komende week de av200 gimbal eronder en dan zien wat hij echt kan.

Erg tevreden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heerlijk die filmpjes!..het kriebelt om mijn FPV set ook te gaan gebruiken (ligt nu werkeloos aan de kant..) En @AVPK wat een tuin!..kzie het huis niet eens zo groot lijkt het 8)
Mijn ervaring is dat zodra je filmpjes met een gimbal maakt je echt niet meer zonder wilt,ben nu al benieuwd hoe het met je av200 eruit gaat zien.

Grtz Goser

Zeker gaaf filmpje @blikvanboven....en mooi teamwork 8) #ofhebjedatstukjedat jetegenhetpaaraanvliegteruitgeknipt?#...hahaha 8)

waarom heb jij als piloot ook het videobeeld? vind het persoonlijk heel irritant en niet werkbaar, en blijf liever constant naar het model kijken omdat je toch steeds opnieuw moet focussen...

Back