waar hebben we laatst nog gevlogen

Hey Goser
vlieg je nu met 2 x 2200mah in het Filmpje?

Oud - Valkenburg

moet erg wennen aan de TBS Discovery
hij is wat nerveuzer ,, kan ook aan de wind liggen
en heb 9-5" Eprops erop van Graupner,
zal de TBS met 10-5" wat smoother zijn?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ha Danny 8)
Gaat prima zo te zien met je Disco..tuurlijk is het wennen en uitproberen,10 inch moet ook kunnen denk ik,maar ik geloof dat je je props dan gaat zien...en of het dan smoother wordt?
Ik las dat je de UHF eraf hebt gedaan,gaat het nu beter?...je hebt daar wel lekker de ruimte! Onder mijn quadje hangt een 4000mah 4s/9"e-props/std DJI motoren 920kv en mijn timer staat op 8minuten...zijn ze ongeveer halfleeg als ik ze aan de lader zet.

Grtz. Goser.

dan laat ik die 9" props lekker zitten, wil geen props bij de disco in beeld
(had gehoord dat de TBS alleen wat langer in de lucht kan blijven door 10" props)
ik vlieg nu 8/9min met 9"props en als ik ze check bij het landen met de Capacity-Checker zit er nog 30% in en thuis op de lader zelfs 40%

Jip, heb de UHF eraf gegooid want kreeg niet het resultaat waar ik op hoopte
soms al FAILSAVE na 80mtr (op 50cm hoogte) als ik bv achter een boom of mezelf vloog en kwam niet verder als 385mtr in een weiland zonder bomen enz

met de Graupner mx16HOTT ben ik tot nu toe op 850 mtr geweest (op 2mtr hoogte)
en ik vindt het fijn dat de Graupner piepjes geeft bij weinig signaal (en dat heb ik tot nu toe nog niet gehad)

want ik houd niet zo van hoog vliegen, heb hoogtevrees hahaha
nee zonder gekheid vindt vluchten/films tot 15/20mtr hoogte het mooiste
dan zie je nog wat van het Landschap enz

je moet maar eens langskomen met je Quadje in Limburg!!!

Aha...hoogtevrees,ik dacht al waarom vliegt hij altijd zo laag 8)
Komt nog wel een keer Danny...het is alleen zulk kl,,,uh weer 8( Eindelijk ben ik nu even vrij en sindsdien regent/hagelt en stormt het pfff
Gelukig heb ik hier nog een bouwprojectje liggen...dus ik verveel me niet 8)

full

Grtz Goser.

Ben erg benieuwd hoe ze/hij straks vliegt ???
vindt het echt een S.U.P.E.R 'ding' om tezien :evilbat:
ja .., het weer is echt kl#te :onweer: (op z'n zachts gezegd0

Toch vandaag nog even wezen vliegen met die kleine..de spyder is bijna zover,ze heeft de rooktest overleefd 8).... Grtz. Goser

Hahaha...eigenlijk pas ontdekt dat die weilandjes zo fijn zijn!...de qaud vliegt circa 8 minuten,4s 4000mah 9x5 e prop..zou met de spyder langer moeten kunnen 8)
Die heeft de 2814-10 T motoren,770 kv met 12 inch e-props,4s 5000 mah paralel...tijd zal het leren hoe dit spinnetje het gaat doen...en nu ondertussen gewoon met het quadje nog wat spelen...

Hahaha...eigenlijk pas ontdekt dat die weilandjes zo fijn zijn!...de qaud vliegt circa 8 minuten,4s 4000mah 9x5 e prop..zou met de spyder langer moeten kunnen 8)
Die heeft de 2814-10 T motoren,770 kv met 12 inch e-props,4s 5000 mah paralel...tijd zal het leren hoe dit spinnetje het gaat doen...en nu ondertussen gewoon met het quadje nog wat spelen...

Met welke connectoren gebruik jij je lipos parallel?
Ik twijfel of ik mijn xt60 connectoren kan gebruiken

Hey Avpk...die xt60 gaan tot 60a constant 8)
Tot nu toe heb ik nog de oude Deans eraan zitten,gaan wel de xt60 worden maar ik vlieg nu nog met mijn oude flightpacks en niet paralel...dat komt pas als de Spyder klaar is.
Edit...
Luister naar de heren hieronder,ik ging er vanuit dat je nog met de quad vloog..sorry niet goed opgelet :sleeping:

Laatst bewerkt:
10 inch props gaat goed op de discovery hoor. Daar heb je geen props bij in beeld iig.. wel checken of je setup het aankan natuurlijk..

Avpk, hoeveel ampère trekken je motoren? Dat maal 6 moet die ene connector kunnen hebben.. denk dat een xt-60 wat aan de krappe kant is.

Hoe kom je van Ben Jansen af als je over een rustig landweggetje bij de Viersprong in Dordrecht rijdt? ;-)

Back