waar hebben we laatst nog gevlogen

Mooi plekje om eens te gaan kijken... :-)
Het FPV avontuur ligt nogsteeds geheel klaar..int stof haha 8(
Best raar...ik vind het heerlijk om met de 450 even wat (mooie beelden) te maken,genieten vh rondkijken in de buurt...maar bouwen staat op een heel laag pitje....Terwijl er dus allerlei mooi spul ligt te schreeuwen om de lucht in te gaan!!....:confused:
Komt tijd komt raad..kheb geen haast,probeer ondertussen nog mn vliegen nog wat te verbeteren...Een 3axis zou zeker helpen mijn linkerduim er iets beter uit te laten zien...:p ik slinger nu gewoon vrolijk door!
Dit is een mooi kerkje van laatst,hoop wind en wat last van mijn duimpje :-)

groetjes!
Mooie beelden Goser, lekker strak.

Heb nog bij Schloss Bad Bentheim gevlogen :-)
Mooi plekje daar!

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi plekje om eens te gaan kijken... :-)

Goser ik verbaas me steeds weer hoe goed jij LOS die mooie videos maakt.
Ook de muziek keuze is altijd erg in combinatie met de beelden.

Dit is toch met een 450 gevlogen?
Welke gimbal gebruik je en welke cam?

Keep up the good work!!!

GR Jurgen

Dankjewel Jurgen :-)
Ik vlieg met de F450 (DJI),10inch graupner props en 5000mah lipo,aeroxcraft onderstel en GH3 2D zenmuse gimbal,gopro black edition 1080/60fps medium fov...

Thanks goser.

Denk dat ik ook eens een F450 erbij ga nemen en daar mijn tarot gimbal en gopro onder ga hangen.

Waar heb je die aeroxcraft onderstel gehaald?

In het parkje vanmorgen met de Hubsan om een wachtmoment de overbruggen: 3 lipos met minder minuten vluchttijd vanwege de wind

Lekker dingetje voor zo: wellicht zelf eens een nano met multiwii maken

Eerst maar eens de mini Rd230 afmaken en genieten

Eerste film met de combinatie Phantom/zenmuse.
Zelfs over paardenmest kan je een filmpje maken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je Lama.

Nope, layerlens moest eraf van jou dus dat heb ik gedaan. :p
Wanneer ie erop zit is de gimbal wat uit evenwicht.
Zie je kleurverschil?

Dat de goproaccu bijgeladen wordt in de zenmuse is wel erg handig zeg.
Normaal deed ik een 1/2 uur met een accu.
Nu heb ik de hele middag gefilmd en kwam ik thuis met een volle gopro accu. :banana:

Moeilijk om verschil te zien in kleur..kan zijn dat de zon net wat anders schijnt,je zou op hetzelfde moment beelden met de Tarot moeten maken miss is het dan te zien.
Dat vh laden was mij nog niet opgevallen..bij thuiskomst hang ik de gimbal aan de pc om de filmpjes eraf te halen en gaat na een half uurtje de led uit ten teken dat ze vol is 8) Ik heb zelf nog geen tijd gehad te gaan vliegen...maar nu ik je filmpje heb gezien kriebelt het weer,zo maar mn spulletjes pakken haha groetjes

Back