waar hebben we laatst nog gevlogen

Gebruikersinstellingen -> Opties wijzigen -> dan scroll naar onder, kopje "Diverse Opties" daar kies je bij Tekstverwerker de 2de optie (Tekstverwerker met extra opmaakmogelijkheden) -> wijzigingen opslaan

Nu krijg je in het vervolg extra opties, waaronder smilies uitschakelen nadat je op "Post Reply" hebt geklikt...
Deze opties staan vlak onder je bericht.

Ik verbaas me dat ik dat heb weten te vinden ;-)

Daar heb je reeds al eens gevlogen toch boris.
waar is die video gebleven?
Heb hier in de buurt weleens gevlogen, maar dit is nog een stukje verder lopen.

Video komt er wel als ik nog een keer terug ga naar de locatie. bleef vandaag een beetje veel bij testen en tunen, maar wel genoten.

Iedere avond oefenen in de parkeergarage, op -3 is het compleet leeg. Alleen alles is beton dus de "margin for error" is erg klein. Wel droog, licht en warm :p

Gebruikersinstellingen -> Opties wijzigen -> dan scroll naar onder, kopje "Diverse Opties" daar kies je bij Tekstverwerker de 2de optie (Tekstverwerker met extra opmaakmogelijkheden) -> wijzigingen opslaan

Nu krijg je in het vervolg extra opties, waaronder smilies uitschakelen nadat je op "Post Reply" hebt geklikt...
Deze opties staan vlak onder je bericht.

Ik verbaas me dat ik dat heb weten te vinden ;-)

Je bent een echte vriend Michel, dank je.
Als dank maak ik nog een maritiem filmpje voor je.

Ben, erg gave vid !!Gorinchem-Dordrecht is niet zo ver van elkaar. Een keer samen vliegen ? Kan mooie beelden opleveren denk ik ..

Dank je Mark.

Jaaaaaaaaa, vliegen met mijn vaste leverancier van skylark osd's.
Dat wil Ben wel. :p

Ps; heb je nog zo'n mooie osd voor me, kom er nog 1 tekort.

Pb gestuurd.

Ben, heb helaas geen SkyLark osd meer op voorraad. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent ! We gaan komende weken een ochtend samen vliegen. Heb nog een Syndrones proto te maidenen .. Zin in ! Zie PB. Gr, Mark.

Vandaag in het Lingebos bij Gorinchem gevlogen. Heerlijk rustig en leuk plekje om rond bomen te vliegen.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanmiddag even lekker gevlogen in de Biesbosch bij Dordrecht.
Weer was prima !, enkel wel een beetje koud aan de handen...

Hier het filmpje :

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie plek Ruben ! Waar is het precies ? Ik ben ook de Biesbosch aan het uitkammen voor de mooiste (en rustigste) plekjes.

Je maak altijd mooie beelden goser, maar snap niet waarom je altijd van die zwarte balken aan alle kanten hebt. Het verpest je beelden man.

Thanks mannen...camera staat op 1080/60fps en fov is medium,is dat waarom die randjes eromheen zitten?..het stoort mij niet echt,maar als het beter kan 8)

Back