waar hebben we laatst nog gevlogen

Jij bent de eerste die het ziet/reageerd:D

Politie agente: Meneer, hallo meneer wat bent u aan het doen.
Ikke: ikke? Ik ben aan het vliegen, hoezo?
Politie agente: Aan het vliegen? waarmee dan. Mijn vliegmachine had ze nog niet gezien.
Ikke: ff wachten moet eerst ff landen, de accu is leeg.
Politie agente: O, leuk wat is dat voor ding?
Ikke: dat is mijn nieuwe speeltje, leuk hé
Politie agente: Geinig, hangt er ook een camera aan?
ikke: uiteraard anders is er niks aan

Verder bla bla bla, ze vond het wel een geinig ding. En ze had er ook de ballen verstand van en nog nooit gezien of van gehoord.

Politie agente: Dat is wel een leuk ding om bij evenementen er boven te vliegen.
Ikke: Nee mevrouw de agente dat gaan we dus niet doen. Ik zou het wel willen maar doe ik niet. De ramp is niet te overzien als er storing optreed of als ik een foutje maak. Ik kan tenslotte niet vliegen maar dat weet zij niet:cool:

Al met al, hier in Elst ut kan ik met een gerust hart overal gaan vliegen want ze weten van toeten nog blazen:D

Hier in Den Haag zijn ze iets beter op de hoogte. Enige bromsnorren opmerking die ik gehad heb is of ik niet boven we weg wilde vliegen op een industrieterrein. Voor de rest vinden ze het allemaal prima/mooi/interessant.

Gisteren toch maar weer de FPV zooi er opgezet nu ik in manual leer vliegen (Naza). Gaat langzaam maar zeker vooruit:

sent from a mobile device

Laatst bewerkt door een moderator:
Net even op de camping op een klein stukje gevlogen met hier en daar een boompje.
1x stukje boom gesnoeid en tussentijdse landing op 2 accu's.
toch moeilijk maar komt goed. Voluit door het bos....nee niet voor mij weggelegd.

Och, wat is saai?
Mijn filmpie's zijn ook niet spannend om naar te kijken, maar dat is niet erg. Zolang je het zelf nog maar leuk vind om te doen.

weer heerlijk gevlogen gister..
heerlijk in de tuin alle kleine gaatjes opzoeken:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Back