Een corona overleeft gewoon veel meer dan zon CP ding met hout bladjes. Zo simpel is et gewoon. Je kunt me niet wijsmaken dat die dunne plastic T-rexjes van 10 meter omlaag kunnen mieteren en heel blijven. Dat bestaat nooit van zn langzalzeleven niet.
En die dragonfly van mij is te strontvervelend om echt mee te leren hoveren, de staart doet et gewoon niet naar behoren, en alles is zo uit balans als maar kan (et opspinnen ziet eruit alsof ie op een 30 jaar oude wasmachine staat...). Et is gewoon een oud imitatie prul. Ze kosten niet voor niks amper 100 euro.
En een logo 10, dat durf ik echt niet, daar heb ik al teveel horror plaatjes en draadjes van gezien. Van een corona overgens eigenlijk nog niet een plaatje of discussie van "zozo, die kun je echt weg gooien.", et ergste dat ik daarvan gezien heb is een gebroken houten chassis, maar nu dat van aluminium is, zijn et alleen nog deukjes in staartbuisjes, die eigenlijk zelfs gewoon nog voorkomen hadden kunnen worden.
Ik durf gewoon geen 700 euro uit te geven aan iets dat zo makkelijk kan breken. Je zet een kind toch ook niet gelijk op een dure carbon sportfiets? Eerst zijwieltjes (dragonfly + sim) dan een taai BMXje (corona), en dan pas de mooie mountainbikes en sportfietsjes (logo, eco, spirit).

Toch? Of zijn jullie allemaal meteen op zon logo gesprongen?
En die adviesen zijn inderdaad erg lastig, vooral omdat ze zo enorm in strijd ligen met mijn eigen visie van logica. :lol: