Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Spirit zei:Hallo NFSavage. Het lijkt me leuk een verslagje te maken. Ik heb alles binnen. Ik heb in een koop via Ebay mijn spullen gekocht. Eigenlijk kies ik liever zelf mijn spulletjes uit, echter de setprijs was zo aantrekkelijk dat ik geen nee kon zeggen.
Dit is de setup:
Trex 450 XL CDE
Align 3200 kv + 25 A Align controller
2 x 3S 1800 mAh lipo's
GWS gyro
4 TowerPro 9g servo's
Trainingskruis met balletjes
220 V lipo lader
Ik weet dat het niet allemaal het beste van het beste is, maar ik was in het totaal, inclusief verzendkosten 310 euro kwijt. Daar kon ik het niet voor laten gaan. Ook ik heb een beperkt budget en kan nu tenminste voor het eerst lekker buiten vliegen. Het heli vliegen in een hal is erg leuk, alleen zomers is dat natuurlijk wel anders.
Erg heftig hoeft alles ook niet worden uitgevoerd. Ik kan hoveren met de staart in alle richtingen en een beetje hobbelend rondjes maken. Lijkt me geweldig om dit met een trex te kunnen doen.
Freakazoid zei:Hmmm, muziek in mijn oren.
Vergnano: Waar heb je de jouwe gekocht? En wanneer komen de filmpjes?![]()
boris zei:waar kan ik een lmh corona kopen hier in nederland ?
dit was de vraag
vergnano zei:hallo ik heb mijn Lmh 120 bij Verspaget gekochte.
Slechts één goede reactie kan al voldoende zijn...boris zei:juist ik wil er maar mee zeggen dat een man iets vraagt op het forum en krijgt maar een paar reactie waar hij wat mee kan doen en de rest is lullen over onzin
Wat de een afwijkend vindt, is voor de ander relevant. Dat ligt een beetje aan hoe bekrompen je geest is misschien :wink: .boris zei:probeer toch zoveel mogelijk directe antwoorden te geven en niet zo veel er vanaf te wijken
Je hoeft niet te reageren hoor. En waarschijnlijk heeft "de auteur" van dit onderwerp er juist helemaal geen problemen mee, anders had hij wel gereageerd.boris zei:bla bla soms lijkt het wel een onzin forum
1 vraag 300 reactie waar ze maar een paar goede reactie tussen zitten