Goede winkel voor de zelfbouwer, en niet te ver van Best zit in Waalwijk, iets met hobby 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank voor deze info. Dit is wat ik zocht!Hobby-in is idd al tientallen jaren “de” modelvliegwinkel van nl, maar om daar nou een dag tripje voor te maken en ver voor te rijden dan kan ik je alvast vertellen dat je er snel uitgekeken bent…
Ga dan naar Aerobertics, daar kan je gerust een paar uur vertoeven zonder dat je uitgekeken bent, wouters in Bergeijk is ook meer een echte modelbouwwinkel waar je een hoop kan vinden…. Ik kom daar nooit binnen anderhalf uur weer buiten…. Altijd een bakkie en ouwehoeren, dat was bij Leo Verspaget idem dito
P.s. De echte houtbouwers plakken een schuurpapiertje op een roerstokje of latje ipv van al die fancy sanding sticks, en weet ik wat voor meuk…… gewoon lipo,s of loodaccu’s om de spanten op zn plaats te houden ipv speciale tools
TS woont in Best, dus niet zo ver.Hobby-in is idd al tientallen jaren “de” modelvliegwinkel van nl, maar om daar nou een dag tripje voor te maken en ver voor te rijden dan kan ik je alvast vertellen dat je er snel uitgekeken bent…
...wat heb ik hier nou aan?Oh je wilt nog meer goede tips hebben.
Maak een Google account aan als je het nog niet hebt.
En ga het voeren met trefwoorden en zoek resultaten, door de gevonden website te bezoeken.
Dat wij geroutineerde modelbouwer en spulletjes vinders, kei makkelijk spulletjes met een zoekmachine kunnen vinden komt door het simpele feit dat o.a. de firma Google al een heel profiel van ons heeft gemaakt.
Dat lijkt maar zo, Engels talig is wel een probleem om bij die winkel uit te komen, hij staat in de zoekresultaten zo ongeveer helemaal onderaan.
Zou je "schuurstrip modelbouw" in vullen in het Nederlands, dan komt tie als eerste hit tevoorschijn.
Voordat we zo dadelijk uitmonden in een wellus niettus discussie, je zou ook nog naar de AC-tion kunnen gaan en daar een nagelvijlensetje scoren.
Ik ben begonnen met een Balsa model van The Vintage Model Company. Erg leuk en leerzaam projectje voor mij.zoals iemand al aanhaalt, als je de regels heel strak hanteert zouden zelfs linkjes naar shops niet mogen.
dit staan we in de basis wel toe, tenzij iemand te pas en te onpas een winkel erin gooit.
gehad in het verleden, reclame door in alle topics links neer te gooien.
of in de handtekening onder een post.
reclame kan, maar dit moet via de forumleiding worden goedgekeurd.
We proberen als forum geen plek te worden waar bedrijven de hoofdmoot bepalen.
of waar bedrijven onderuit worden geholpen.
veel fora bevatten veel kennis, maar je moet echt tussen de sponsorberichten heen lezen om een echte mening of echt verhaal te krijgen..
dat willen we hier dus niet.
Qua balsa en schuren: wat voor tak van de hobby zit je?
ik bouw vliegtuigen o.a., heb een setje kleine stalen vijltjes voor het bijzondere kleine werk.
vloeibaar lood heb ik in mijn toepassing niet nodig, kan me voorstellen dit dit bij sommige toepassingen handig is
maar ben gewoon benieuwd![]()
Ik ben begonnen met een Balsa model van The Vintage Model Company.
Sopwith Camel
Rubber powered free flight...dat is even genoeg uitdaging voor het eerste model dat ik maak, haha.Gaaf
Rubber power free flight of ga je `m electrisch of zelfs rc maken?
Groeten, Ramses
.
Rubber powered free flight
Ik heb het gezien.. leuk en leerzaam om daar eens rond te kijken. Thx voor de tip!Gaaf!!
In het Vrije vlucht deel van dit forum staan vergelijkbare verslagen en zitten mannen met betreffende kennis.
Ze hebben mij ook wegwijs gemaakt in het leuke vrije vlucht wereldje.
Misschien leuk als je daar een bouwverslag maakt?
Veel plezier met de bouw!
Groeten, Ramses
.