Waar koop ik modelbouw hulpmiddelen?

Als ik in een winkel mijn balsa niet kan uitzoeken/wegen, dan gaat 'ie van de lijst af.

Je kan ook gewoon al gesorteerd balsa kopen en waarschijnlijk ook goedkoper dan in welke nederlandse winkel dan ook.
Heerdegen Balsa of Thoma Balsa leveren topkwaliteit tegen goede prijzen.
En anders even contact opnemen met Rob Bulk van RBC kits, die heeft ook een loods vol met balsa van goede kwaliteit voor normale prijzen.

GJ

Ik wil het toch echt eerst in handen hebben gehad.
Bovendien, mijn verbruik is de laatste 7 jaar vrijwel 0, al kan dat zomaar veranderen...:rolleyes: ;)

Tja.. vertrouwen is goed.. controle is alles.
Maar na vele jaren vertrouw ik heerdegen en thoma.
Ik had in de winkel vaak mensen met weegschaaltjes maar als modelbouwhandelaar ben je afhankelijk van leveranciers.
Destijds vaak isensee via modelengineering.
Hobby inn en dergelijke kopen daar ook.
Maar heerdegen en thoma zijn 100x beter.
RBC koopt bij Thoma.
Topkwaliteit.
GJ

Gj, Heerdegen koopt in bij Isensee dus zelfde kwaliteit als Dennis of de meeste nederlandse winkels. Thoma nam vorig jaar geen nieuwe klanten meer aan die niet al in zijn systeem stonden, geen idee of dat nu veranderd is (of je nou 5 plankjes wilde of 10 dozen vol maakte niet uit).
Tja.. vertrouwen is goed.. controle is alles.
Maar na vele jaren vertrouw ik heerdegen en thoma.
Ik had in de winkel vaak mensen met weegschaaltjes maar als modelbouwhandelaar ben je afhankelijk van leveranciers.
Destijds vaak isensee via modelengineering.
Hobby inn en dergelijke kopen daar ook.
Maar heerdegen en thoma zijn 100x beter.
RBC koopt bij Thoma.
Topkwaliteit.
GJ

De kwaliteit bij Heerdegen is beter dan die in de nederlandse winkels omdat het in de winkels een hele tijd ligt, voordat het in de winkel komt ligt het eerst nog een tijd bij de groothandel.
Daar is het vochtig en koud, ik ben daar regelmatig geweest.
Thoma nam geen nieuwe klanten aan omdat ie het bedrijf aan het overdragen was aan zijn dochter.
Ik weet niet of hij nu weer nieuwe klanten aanneemt.
Een mailtje sturen en je weet het, en Thoma is aanzienlijk goedkoper dan Heerdegen (of welke nederlandse of duitse winkel dan ook).

GJ

Back