Waar laten jullie al die modelbouwmeuk?

Bij shockiefly moet je eerst 5 doosjes in kijken.

Dat is zeker niet waar, ik zet de bakjes altijd het zelfde terug.
Ik ik weet elk bakje zo te staan. Als ik bijvoorbeeld een pen, uhu por,
servo, aansteker, schroevendraaier, propellor of wat dan ook nodig heb.
Dan weet ik zeker dat ik zo het bakje kan pakken zonder eerst 5 anderen
in mijn hand gehad te hebben.

Raymond z'n hok is nog netjes.. ik durf geen foto's te maken hier.. de kluszonder is ook strikt verboden voor derden..

in de hoek een berg met rommel, van alles en nog wat.. veeg regelmatig een hele hoop zooi die hoek in en dan heeeeel af en toe zoek ik het allemaal weer uit, bv. als ik dat ene tangetje nodig heb wat daar ergens onder ligt..

Die foto's kun je op je buik schrijven, die gaan er never nooit niet komen. Ja, misschien als ik het net opgeruimd heb :)

Raymond z'n hok is nog netjes.. ik durf geen foto's te maken hier.. de kluszonder is ook strikt verboden voor derden..

in de hoek een berg met rommel, van alles en nog wat.. veeg regelmatig een hele hoop zooi die hoek in en dan heeeeel af en toe zoek ik het allemaal weer uit, bv. als ik dat ene tangetje nodig heb wat daar ergens onder ligt..

hihihihihihihi klinkt bekend, zo draait het hier al enkele jaren..............De garage staat van onder tot boven vol met modelbouwtroep en modellen De doorgang naar achteren is nu nog maar 60 cm breed terwijl dat normaal iets van 1,5 meter moet zijn........

theo, nu verwacht ik van jou ook foto's

mijn hobby ruimte is saai :-) 2 buro's waar niks opstaat dus daar zal je niet veel aan hebben

Ik ruim pas op als ik echt niet meer kan lopen......

In de huidige staat nog lang niet nodig om op te ruimen dus:mrgreen:

DSC018341.JPG

FOto's hebben ooit op het forum gestaan, ik geloof in de draad van de pondracer........

Gevonden, dit is een foto vanuit 2003 en daarna is er eigenlijk nooit meer serieus opgeruimd..............alleen andere modellen voor in de plaats gekomen, en het is nog voller
afb1215.jpg

Opruimen valt niet mee, maar voor m'n draadeind M3 heb ik al een bestemming gevonden, je buigt er starthaken voor collega's van.....:mrgreen:

Vrouw en hulp hoeven (mogen) in mijn kamer niets op te ruimen, alleen ik weet waar alles ligt ;)

Only a genius sees order in chaos.. :p

Ik zelf heb al m'n auto's in m'n slaapkamer staan. moet nog een wandrekje maken waar ik die in kan zetten. verder heb ik de onderdelen in plastic bakken gedaan welke onder m'n bed staan. alleen er liggen wel wielen en schroefjes etc overal in m'n kamer. m'n zusje noemde het laats een autogarage hier.

Ik heb een mega grote zwarte bak waar ik mijn koffertje met onderdelen en autotje en brandstof en overige in doe!
misschien goed idee om een hele grote bak te kopen en daar alle onderdelen in te doen!

ben blij met dit topic en de foto's erin. kan ik mijn vriendin laten zien dat het op mijn bouwzolder best wel meevalt en dat het heel normaal is om rommel te laten slingeren ;)

Back