hpiracingfreak 17 mei 2012 #22 We kunnen een keer daar afspreken ik woon in meerhoven is er nog geen 2 minuten rijden vandaan....
likesaerox 17 mei 2012 #24 misschien dat ik over een tijdje ook mee off-road kan rijden. zit er nu wel sterk aan te denken om een off-road te halen
misschien dat ik over een tijdje ook mee off-road kan rijden. zit er nu wel sterk aan te denken om een off-road te halen
hpiracingfreak 18 mei 2012 #25 ey welke auto zit je dan aan te denken??? ik zou voor een hpi gaan ben je altijd verzekerd van goede kwaliteit en de onderdelen zijn snel leverbaar
ey welke auto zit je dan aan te denken??? ik zou voor een hpi gaan ben je altijd verzekerd van goede kwaliteit en de onderdelen zijn snel leverbaar
likesaerox 18 mei 2012 #26 Het wordt een hpi of traxxas. Weetk nog niet. In ieder geval sown model als de firestorm van hpi of bullet hpi. Of erevo of rustler van traxxas.
Het wordt een hpi of traxxas. Weetk nog niet. In ieder geval sown model als de firestorm van hpi of bullet hpi. Of erevo of rustler van traxxas.
Prista 18 mei 2012 #27 Kunnen zeker wel een keer een mini-meeting houden! Ben vandaag wezen rijden (stukken gekregen) en heb weer wat mooie plekken ontdekt. Gr
Kunnen zeker wel een keer een mini-meeting houden! Ben vandaag wezen rijden (stukken gekregen) en heb weer wat mooie plekken ontdekt. Gr
likesaerox 24 mei 2012 #31 nee Prista, is een erg moeilijke keuze. zit te denken aande Traxxas rustler vxl of traxxas E-revo. prijsverschil is alleen het dubbele
nee Prista, is een erg moeilijke keuze. zit te denken aande Traxxas rustler vxl of traxxas E-revo. prijsverschil is alleen het dubbele
likesaerox 26 mei 2012 #35 Oke, naja zou ik ook nog wel eens willen. Gister ff flink aan het brainstormen geweest, het wordt een 1:8 e-revo die ik ga halen
Oke, naja zou ik ook nog wel eens willen. Gister ff flink aan het brainstormen geweest, het wordt een 1:8 e-revo die ik ga halen
likesaerox 26 mei 2012 #37 Zo snel mogelijk misschien met een klein beetje geluk maandag. Maar dan eerst nog lipos en een goede lader bestellen.
Zo snel mogelijk misschien met een klein beetje geluk maandag. Maar dan eerst nog lipos en een goede lader bestellen.
likesaerox 26 mei 2012 #39 Haha dat Bashen heb ik vaker gehoord maar wat is dat precies? Gewoon springen met de auto?