waar rijden in eindhoven/veldhoven ?

Aha op die manier. We zullen zien. Eerst maar eens zorgen dat ik alles heb. En hopen dat de modelbouwwinkel maandag open is.

wilde eigenlijk naar verspaget gaan. maar ik ben gisteren eventjes bij de club in helmond geweest en daar rijdt haast niemand met de e-revo. dit zal vast wel een reden hebben. dus nu ben ik nog even opzoek naar toch waaarschijnlijk een buggy ipv een truggy. truggy is leuk voor wat funrijden maar echt op een circuit word er haast niet mee gereden.

Ik zou altijd een buggy kopen, kun je veel meer fun mee hebben!
Weet jij toevallig op 't wat is om met mijn baja in helmond te rijden?

Groetjes

Verspaget, daar ben ik laatst nog geweest.. echt een snoepwinkeltje :P het is alleen jammer dat ze bijna niks van Hpi hebben.

Oké mooizo, ga ik daar ook een keer rijden:)

Gelukkig hebben ze voor mijn baja daar wel alle onderdelen op voorraad :P

Prista, moet je wel van tevoren melden dat je komt. Kost 10 euro per keer als gastrijder. Als je even laat weten wanneer je gaat kom ik ook:)

ja voor de baja hebben ze genoeg het is alleen dat ze zo gruwelijk duur zijn zo zag ik prijzen van 850 tot 1175,- en dan heb je hem nog niet eens rijdend.

Likesaerox, hoe oud ben je? :)
Dan kan je misschien wel met mij mee rijden :)

@chrisje,
Klopt ja... toen ik hem kocht was het nog 1500 euro haha!

Haha oke is goed!
@Chrisje, zal ik zeker doen!
Ben op t moment bezig met het inlopen van mijn blokje, heb er een nieuwe in zitten :D

Je kunt ook gewoon lid worden, kun je zo vaak rijden als je wil;) Of je komt gewoon kijken, kun je inspiratie opdoen over de auto's, adviezen inwinnen enzovoort (of gewoon voor de gezelligheid).

Je kunt ook gewoon lid worden, kun je zo vaak rijden als je wil;) Of je komt gewoon kijken, kun je inspiratie opdoen over de auto's, adviezen inwinnen enzovoort (of gewoon voor de gezelligheid).

Ik was afgelopen zondag bij de club. En had iemand gesproken maar ik werd er zowat weggekeken.

Ik denk dat als het weer goed wordt dat ik ook eens kom kijken komende dinsdag.

@gdw1963 wat is een beetje een goed tijdstip?

Back