Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat je het dan anderhalf uur uithoudt... Blijkbaar toch leuk genoeg nog...Anderhalf uur 'de hond uitlaten' langs het water en ik wist weer helemaal hoe saai dat is in je eentje..
Oh... je bent echt een toertocht gaan doen...Betrouwbare elektronica en ruim een uur kunnen varen zijn de belangrijkste voorwaarden voor zo'n rondje Sneek.
Dat is eigenlijk de enige manier waarop ik mijn motorboten uit laat; op één plek staand rondjes varen vind ik helemaal niks aan, dus ik wandel mee langs de waterkant.Oh... je bent echt een toertocht gaan doen...
Dat is een probleempje: de failsafe is zo geprogrammeerd dat signaalverlies de motor stopt.Die 'hindernissen' maken het juist leuk, van afstand onder een brug door varen, omdat je zender de boot moet blijven 'zien' met al dat beton ijzer in de brug.
Ook als je de boot in het zicht onder de brug doorgevaren hebt en vervolgens zelf de brug over loopt naar je model toe?Dat is een probleempje: de failsafe is zo geprogrammeerd dat signaalverlies de motor stopt.
Als die brug signaalverlies veroorzaakt, en de fail safe treedt in werking, stopt de motor...Ook als je de boot in het zicht onder de brug doorgevaren hebt en vervolgens zelf de brug over loopt naar je model toe?
Voor zover ik weet, zijn er in Sneek maar twee bruggen, waar het jaagpad ook onder de brug loopt en je zichtcontact houdt.Op zich lijkt me zoiets heel leuk, maar dan minimaal met bruggen waar je zelf ook onderdoor kunt, want mij zijn die risico's te groot (ik weet 't, had ik maar voor electro moeten kiezen)...