Hallo Retep, ik zal dan eerst de basics goed moetten beheersen voordat het echt racen wordt in plaats van een beetje ronddarren
120 en 500 meter heb ik dan weer nergens gelezen wel 100 van de bestuurder af en 5 meter hoogte. Dan zonder toelichting of 100 meter horizontaal is of met de stelling van pythagoras verticale en horizontale afstand. Van wat ik begrepen heb kan je zelf bepalen in hoeverre hij zal stoppen afhankelijk van de specs van je flightcontroller die je kiest. Maar heb zelf ook nog niet echt een keuze gemaakt of ik zelf wil gaan bouwen 2e hands of rtf. Bepaalde keuzes in een setup hangen ook weer samen met regelgeving natuurlijk. Ik heb met de Ar drone een paar keer bij een natuurgebied gestopt om te vliegen maar dan hoef je je omgeving in een straal van 30 meter te beoordelen en dan kan je makkelijker vliegen dan wanneer je zo'n snelle drone hebt. Ook of er iemand in de buurt komt bijvoorbeeld. Hoe doe je dat dan met die Phantom? geloof trouwens dat die nieuwe regelgeving is uitgesteld