A
Acropilot
Guest
ooit al een boeing 737 zijn wingloading zien verkleinen zoals bij de f-14 en zijn "vouwende" vleugels? dacht het niet 

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ooit al een boeing 737 zijn wingloading zien verkleinen zoals bij de f-18 en zijn "vouwende" vleugels? dacht het niet![]()
gelden voor de militaire luchtvaart dan andere aerodynamica-wetten dan voor de civiele lchtvaart 8-O
ooit al een boeing 737 zijn wingloading zien verkleinen zoals bij de f-18 en zijn "vouwende" vleugels? dacht het niet![]()
Ik kan mij voorstellen dat stealth en aerodynamica niet geheel samen op gaan. De meeste militaire jagers zijn zonder computers dan ook maar onstabiele dingen...
ooit al een boeing 737 zijn wingloading zien verkleinen zoals bij de f-14 en zijn "vouwende" vleugels? dacht het niet![]()
Jij wil zeker binnen anderhalf uur van Schiphol naar Sydney vliegen?
Tijdens de vlucht uit het rampje gluren naar de kromming van de aarde?
Johannes
Alleen al vanwege hoe het eruit ziet, wil je er wel inzitten.. ook al zitten d'r geen roampies in om de aardkloot te bewonderen..
![]()
NASA to develop hypersonic passenger scramjet | Travel news from car rentals
Ehhh. F18? Swingwings? Daggutniet...
![]()
En dat probleem (als het bestaat) treed niet op bij onder de vleugels hangende
motoren ?
Odin
Voor de vent in de cockpit wel, ja...Dat is toch gewoon een Funjet?![]()
Burp zei:Het probleem bestaan in ieder geval wel. Kijk maar eens naar een Easy Star. Met een flinke brushless motor erin duikt hij bij wat gas geven echt voorover. De kracht van de motor drukt de neus naar beneden. Maar het relatieve vermogensverschil tussen een EZ en een vliegtuig in real life is natuurlijk enorm. Of het in het echt dan ook dermate merkbaar is betwijfel ik.