M
mamba8000/Xray m18
Guest
Ik ben net voor het eerst aan het oefenen geweest met mijn (vandaag gekochte) dragonfly df45 direct tail drive (en losse regelaar, ontvanger en gyro) en persoonlijk zou ik het makkelijker vinden als de links/rechts en voor/achter functies op een stick zouden zitten en de motorregeling en staart op de andere, bij deze heli is het op links voor/achter en staart en op rechts motorregeling(en pitch)/links rechts op de rechter stick !
De motorregeling is niet om te zetten (in de zender zit aan het rechter blokje geen ophaning voor het veertje dus het blijft voor mij mode 1 of heb ik nu 3 ????
Maar de oplossing als hierboven zou ik toch het liefst zien, kan ik de servo's gewoon ompluggen of raakt de gyro dan in de war ?
De motorregeling is niet om te zetten (in de zender zit aan het rechter blokje geen ophaning voor het veertje dus het blijft voor mij mode 1 of heb ik nu 3 ????
Maar de oplossing als hierboven zou ik toch het liefst zien, kan ik de servo's gewoon ompluggen of raakt de gyro dan in de war ?