WACO SRE 1/6

Bedankt voor de positieve reacties!

Het bovenste paneel moet nog 1 detailtje (rechts van de drie marker beacon lampjes) en dan is die ook af.

dashboardbijnaaf029.jpg

Daarna de details maken voor het middelste balkje.
En dan, dan kan ik eindelijk op naar wat anders!

Bedankt!

Jazeker, dat is wel de bedoeling ja. Ja hoor, als je daar belangstelling voor hebt neem ik mijn dashboard wel mee :)

F4C en semi-schaal wedstijden bij de Brabantseluchtvaartclub => klik :thumbsup:

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt:
Wat een gezellige da in Hulten, zeg! Daar doen we het voor, wat hebben we toch een heerlijke hobby! Maar goed, er moet gebouwd worden om te kunnen vliegen, dus vandaag tussen andere dingen door even wat gedaan.

Er moeten nog een aantal details gemaakt worden voor mijn dashboard.
Die polystyreen staafjes zijn nogal handig. Deze heb ik gemaakt met 1,0 mm plastic staaf en het handeltje bovenaan is van een saté prikker. Die komt dan in een buisje gemaakt van een 2,5 mm polystyreen staafje met een gaatje erin geboord van 1,1 mm.

dashboardbijnaaf013.jpg

dashlevers008.jpg

dashlevers009.jpg

Ja ja, toch de zeskant er ook nog achter gemaakt!
Mooi! :D

Groetjes, Ramses

Ze zitten erin. Op de foto lijken de kleurverschillen enorm groot.
Hoewel ze er wel zijn, valt dit echter heel erg mee als je hem met het blote oog ziet.

znogmeerdash030.jpg

Tevreden

Na een paar mislukte pogingen met balsa en multiplex is het uiteindelijk gelukt met perspex; de prop en mixture controls zijn gemaakt.

Ik heb eerst een tekeningetje gemaakt op de computer, deze op het perspex geplakt en op de juiste plekken geboord. Daarna de omtrek uitgeschuurd.
Beetje verf erop, stangetje erin en ze lijken best, al zeg ik het zelf. Er is altijd wel iets wat je kunt verbeteren, maar ik ben er zo wel tevreden mee.

img0093uu.jpg

img0110ij.jpg

img0136nj.jpg

img0182u.jpg

Op naar die voor de throttle, die is ietsje anders.

Back