Walkera 36 wat upgraden?

• Topicstarter Topicstarter Lainke
  • Startdatum Startdatum
dat je servo te warm wordt kan liggen aan dat hij een te hoge spanning krijgt, of dat hij bij max uitslag van het servo armpje hij ergens aanloopt.
haal anders eens het servo armpje eraf en kijk of hij nog warm wordt, ik heb namelijk dezelfde setup, en hij doet het fantastisch. :)
de gyro moet bij stilstand niet knipperen, bij de gyro zit als het goed is een blaadje met daarop alles wat je wild weten.

een te hoge spanning?
kan dat?
ik heb een 180L setje met activator voor 69.- gekocht bij rcmaniacs en een 2200 mah 10c accu en een wk 06 gyro. hoe kan het dan dat de spanning te veel word? dat doet de regelaar toch?
heb jij dus ook de SG90 servo's?

ik krijg ze deze week binnen en een 1800 mah 12c die WEL in mijn canopy past! 2200 past niet dus heb ik er onder maar die zorgt ervoor dat de balans te ver na achter ligt!

en in welk kanaal moet de staartgyro ook als weer? 6 toch?

grtzz helirulezz

De gyro moet als het goed is in kanaal 4. Misschien heb je je servo per ongeluk verkeerd om in gedaan of liep hij ergens aan en werd hij warm.

uhm...edit: Waar heb jij die 1800 mAh 12C lipo gekocht??

Heej duccan...
ik heb de gyro iid in kanaal 4 en de staart servo heb ik in 6.. hoort dit zo? ik heb hem namelijk van 0 helemaal weer moeten opbouwen omdat mijn frame gebroken was dus kan zijn dat ik het perongeluk verkeerd had gedaan...
de servo liep volgens mij aan...op de staart:S majah dat is nu te laat helaas...

http://www.rc-discount.de/store/index.php?cPath=10&XTCsid=4ac79b283ffc0a189d3374c7a3d06f15 hier heb ik de accu gekocht duccan!
en wat die servo betreft...misschien heb ik hem er wel verkeerd om ingedaan:S maar dit lijkt mij van niet...ik zag dat hij niet helemaal vrij zat bij de staart...
majah komt goed met de nieuwe die ik hkrijg deze week ( hoop ik )

ik heb nog veel meer sites gevonden waar je toch duidelijk minder betaald voor dingen als hier in nl

met welke servo's vlieg jij eigenlijk? ik heb de sg90's besteld en ben er wel gerust over kwa prestaties die ze gaan leveren...

en is een bl 380L beduidend sterker dan de 180L die ik nu heb?

hoop dat je de accu net zo flex vindt als ik;)

grtzz helirulez

Helirulez zei:
Heej duccan...
ik heb de gyro iid in kanaal 4 en de staart servo heb ik in 6.. hoort dit zo? ik heb hem namelijk van 0 helemaal weer moeten opbouwen omdat mijn frame gebroken was dus kan zijn dat ik het perongeluk verkeerd had gedaan...
de servo liep volgens mij aan...op de staart:S majah dat is nu te laat helaas...

grtzz helirulez

Huh wat 8O . Je gyro hoort in kanaal 4 en je staartservo hoort in je gyro worden aangsloten. Ennee....waar zit jouw pitch servo dan in??? Want die hoort in kanaal 6

lol 8O
er zitten aan de gyro twee kabels, de ene moet in kanaal 4, en de andere aan de staartservo :)
knap dat ji zonder gyro kan vliegen :lol:
over die lipo, 12 * 1,8A is 21,6A, dat zit wel op het randje hoor, je had misschien beter een lipo kunnen nemen met minder capiciteit (1500mah) maar meer C's.
maar deze lipo kan ook wel voor gewoon rondvliegen :)

huh nou weet ik het ook niet meer...
ik kan me niet voorstellen dat ik het verkeerd heb gedaan! het is zoo logisch! maajah ik ben nu op stage dus ik zal vanaaf ff checke!!

ik heb die 1800 en de 2200 puur gekocht voor de vliegtijd...meer dan de accu die ik heb gekocht aan c's heb je niet nodig denk ik voor een 180L motortje..toch?

grtzz helirulezz

haha ik had de pitch servo geconnect aan mijn gyro en de staart servo in kanaal 6 gedaan:S
foutje;)

majah overkomt mij nu ook niet meer:)

grtzz david

Back