Ik heb afgelopen week even in een loods kunnen vliegen. De heli vliegt zeer stabiel en hangt erg mooi in de lucht. Ik heb de servo uitslag versteld en nu reageert de heli wat feller en steviger. Het is echt prachtig om het ding te zien vliegen en te zien reageren op de input. Ik merkte nog wel dat zo af en toe een "luchtzak" ontstaat waardoor de heli (zonder voor mijn gevoel rotorspeed te verliezen) ineens wat hoogte verliest. Je moet dan flink gas geven wil je de heli weer omhoog krijgen. Verder is het een top heli en moet je het vooral zien als extra. Het is geen heli die je "keihard door de tent smijt" maar een mooi stukje showmodel zeg maar. Het vliegt gewoon mooi, onspannen en ontzettend gaaf!
Ik heb de heli besteld bij miracle-mart.com omdat de heli daar goed in de prijs zit. In Nederland is hij te koop maar ik vond de beschikbare sites niet erg betrouwbaar overkomen. Ondanks het feit dat ik inklaring moest betalen kwam ik op 200 euro totaal en dat is niet te vergelijken met de 250 euro die je in Nederland moet betalen zonder verzending en extra batterij. Het enige probleem is dat er tijd overheen gaat voor verzending en als je problemen hebt met de heli. Vaak moet het pakket dan terug naar de zender (in Hong Kong voor deze zending) en dat kost tijd. Als je dat er voor over hebt is de keuze wat mij betreft snel gemaakt!