Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
"Ben weer terug uit Italie.. wel minder want heb een zware crash met m`n racemotor op circuit Mugello gemaakt ..sleutelbeen gebroken"
Dat is balen manvan hieruit van harte spoedig herstel toegewenst
Groetjes ReneDL
Op de ontvanger van de CB100 zit maar één schroefje. En volgens mij is dat alleen om de gevoeligheid van de gyro in te stellen... Correct me if I'm wrong.Als het goed is zit er op je ontvanger bordje een tweetal schroeven. 1 ervan is om je servo uitslag te bepalen, bij de andere staat MIX (dat is voor je gyro mixing)
Aan dat 1e schroefje draaien terwijl je vol met je cyclic naar links ofzo stuurt, dan zie je het vanzelf veranderen.
der zit idd 1 schroefje op zie ikCorrect me if I'm wrong.
Willem.
weer heerlijk windtsil vandaag, althans bij ons in limburg. Alleen gisteren een goeie crash gemaakt
Tail staart afgebroken en batterijhouder afgebroken. Tailstaart even tijdelijk hersteld met een grote houten sate prikker..en de batterij houder ook tijdelijk met een tyre-rip (of hoe schrijf je da..) vast gemaakt. En het prul vliegt weer.. Haha, werd even afgeleidt toen iemand de oprit opliep, even niet opletten en klats !
Haha, ik moet wel enorm veel bijsturen, maar dat vind ik juist leuk..Leert je de knuppels tenminste te beheersen. Kortom, leuk toestelletje..Ook voor buiten,mits windstil..
Die zender is niets meer of minder dan een sjieke uitvoering van de WK2401. Er zit een display op waar je kunt zien wat je aan het doen bent. De stick posities worden in percentages weergegeven en de trims worden digitaal weergegeven. Verder is het dezelfde zender. Geen optie om de uitslagen in te stellen dus. Verbruikt wel aanzienlijk meer stroom dan de 2401.Heej rudi,
Ik zal ook een googlen, het MOET in de zender zitten, die zender zou veel meer mogelijkheden moeten hebben als die jij nu hebt gevonden.
hoogerheide is net over de grens bij putte ja![]()
Dan moet je het linkse knuppeltje dus wat langer maken.Ik heb ook de behoefte om hem wat tammer te maken met name op het gebied van het gasgeven... Om de uitslag kleiner te maken kun je de uitslag van je 'duimen' op de zender veranderen door de sticks korter of langer te maken. (heeft ongeveer hetzelfde effect als de servo armpjes langer of korter maken)
groetjes,
Danny