Waneer houd het op.... Het vervolg!!!

Even dit draadje omhoog takelen...

Vandaag stond ik bij Hangar, het was dat een andere klant er acht op sloeg, want..
Er stond een Pilatus porter van 2.72m incl electro setup (10 tot 12S) in de 2e hands hoek.

Echt missen kon je 'm niet, maar dan moet je wel door de zaak lopen en dat deed ik niet want ik kwam eigenlijk alleen voor 6mm breekbouten... Nou dat liep dus wel even anders.. :D

Ik ben al jaren verliefd op de Turbo porter, deze kans kon ik gewoon niet voorbij laten gaan.

pc6_tiger2.jpg

De prijs was ook extreem scherp en dat gaf me het laatste duwtje..
De Swiss versie vind ik eigenlijk mooier, maar ja zeg nou zelf... het is wel een Porter!

Er moet nog wel het e.e.a. bij om 'm af te maken, maar dat komt van de zomer wel.
Daar is nu geen haast bij, deze loopt niet meer weg :)

Het slepen is wel definief iets wat bij deze super hobby gaat horen.

Laatst bewerkt:
Sterker nog, dat is het al..
11kg trekkracht nu en hij kan met andere prop en 12S naar 17kg met deze setup :mrgreen:

verstuurd vanaf mijn Android telefoon

Ah dat was de porter van een clublid van ons... Weer een sleper minder op de club... Nog even en ik kan mijn 1:3 B4 daar ook in de hoek zetten!

Maar jij hebt een prachtkist te pakken, vliegt ook erg goed met veel wind. De maiden was met 5 bft :D

Bedankt voor de info, had al zo'n vermoeden dat het wel goed zat met deze kist :)
Nu enkel nog wat ruimte in de hangaar zien te maken

verstuurd vanaf mijn Android telefoon

Laatst bewerkt:
Daarom houd ik altijd mijn hart vast als ik naar een modelbouwwinkel ga:

Er zijn een paar vliegtuigen (nee....ik ga niet zeggen welke!) die hét hebben voor mij en ben als de dood dat ik er eentje zo tegen kom!

Geweldige kist trouwens!

Laatst bewerkt:
Die pc6 heeft maar een paar vluchten gemaakt, heb je een mooie koop aan!

Laatst bewerkt door een moderator:
Net als ik denk dat ik genoeg te doen heb voor de komende maanden loop ik tegen een bouwdoosje aan van een van de beste hellingzwevertjes die ik tot nu toe gehad heb:

Gelukkig houdt het nooit op maar wanneer moet ik deze bouwen dan?

Gisteren is mijn Erwin XL ultralight aangekomen. Echt een fantastisch mooi dingetje.
Van zodra ik de servos heb , open ik samen met Jordy een mini draadje waarin de inbouw beschreven zal worden.

UL-ganz2-frei.jpg

De Erwin XL ultralight? Da's een mooi floatertje. Heb je de E-versie?
Echt iets voor weinig wind. Helaas komt dat hier niet zo vaak voor.

Maar mooi is ie wel :)

Ja, de Erwin die voor mij was bedoeld is nu voor Fireforx309.
PCM heeft me toegezegd dat eind Februari, begin Maart mijn Erwin XL UL komt (als er dit keer geen optisch foutje in zit) ;).
Ben benieuwd...

We starten dan samen een draadje, ik ga een electro motor erin bouwen en Fireforx309 maakt er een zwever van, geloof ik.

Groetjes,

Jordy

Dat is wel heel erg rot voor jullie;)

heul veul plezier samen met bouwen

Terence

Ja, de Erwin die voor mij was bedoeld is nu voor Fireforx309.
PCM heeft me toegezegd dat eind Februari, begin Maart mijn Erwin XL UL komt (als er dit keer geen optisch foutje in zit) ;).
Ben benieuwd...

We starten dan samen een draadje, ik ga een electro motor erin bouwen en Fireforx309 maakt er een zwever van, geloof ik.

Groetjes,

Jordy

Ja ik maak er een zweefversie van.... gewoon haakje deronder.
Wubbe , hij is idd erg licht, maar je kan behoorlijk wat ballast meenemen...

Back