Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar maak je je druk om ?? niks te doen zeker ??
hoezo kansloosWaar maak je je druk om ?? niks te doen zeker ??
Waar maak je je druk om ?? niks te doen zeker ??
stoor je niet an mijn uitspraken , ik kan er ook niks an doen dat ik uit duh haag kom !!!!!!
Je zult er geen spat kennis, informatie of hulp door missen. Scheelt wel een hoop ruis, als smoesje verscholen achter Hagenees.... Prima /zet user op ignore ...
Hoe bot kan een mens zijn? Het staat in de kroeg, de titel is duidelijk, waarom open je de discussie dan? Je hoefde niet te openen maar je moest met je bekende positieve vrolijkheid weer mensen natrappen, zowel Bert als de bewoners in Heerlen. Tijd dat je ook van dit forum verwijderd wordt, voor sommige mensen is anonimiteit gewoon te hoog gegrepen.Waar maak je je druk om ?? niks te doen zeker ??
Rekstrookjes, drukopnemers, verzakking meten, piëzo-element, ...Even tussendoor, hoe meten ze eigenlijk de druk die op de pilaren staat?
Hoe bot kan een mens zijn? Het staat in de kroeg, de titel is duidelijk, waarom open je de discussie dan? Je hoefde niet te openen maar je moest met je bekende positieve vrolijkheid weer mensen natrappen, zowel Bert als de bewoners in Heerlen. Tijd dat je ook van dit forum verwijderd wordt, voor sommige mensen is anonimiteit gewoon te hoog gegrepen.
Rekstrookjes, drukopnemers, verzakking meten, piëzo-element, ...
't is ook mijn vak niet
Maar ook daar zit je met nul-meting en acheraf inbouw probleem.