Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ga voor de spiegel iets vaker updates doen, vind het zelf namelijk altijd erg leuk om te kijken hoe mensen het opbouwen.
Dus zal proberen dat ook hier weer te geven.
Ik loop al een tijdje te klooien met google en de foto's. Denk dat ik eindelijk een oplossing heb, dus hopelijk verdwijnen ze deze keer niet
ik heb deze keer de onderkantjes opgevuld onder de paarden.
De achtergrond is greenstuff en de bloem en blaadjes enz is gemaakt van sculpey en in de greenstuff gezet.
geverfd:
en het totaal:
de krullen op de schouders zijn een testje, ben er nog niet uit wat ik daar van vind...
zoals ik al eerder melde, ik plaats redelijk veel updates hiervan, omdat ik het zelf altijd leuk vind in andere verslagen om te zien hoe men de spiegel opbouw.
Dus nu de bovenkant:
totaal:
Nu de zijkanten afmaken en daarna de lantaarns plaatsen
ok, de lantaarns zijn geplaatst. Dit viel een beetje tegen. Had de gaten kennelijk erg strak uitgeboord, resultaat was in ieder geval dat ik het bovenste dekje eraf kon slopen en een zijsteun van de middelste lantaarn afbrak. De steun terug solderen was een spannend klusje. in de buis loopt de positieve draad. mocht deze gaan smelten door de hitte dan zou ik kortsluiting hebben en kon ik weer opnieuw beginnen met de lamp. Uiteindelijk is het gelukt en werkt alles nog. Het resultaat:
Het enige wat ik een beetje jammer vind Rob, is dat je de beplanking aan weerszijde van de 'zee'paarden niet iets verder hebt doorgetrokken, nu mis ik daar aan beide kanten een klein stukje. Omdat het eigenlijk allemaal zo verekkes mooi is afgewerkt, wou ik er eigenlijk niets over zeggen, maar het blijft me toch ieder keer weer opvallen. Verder ben ik het helemaal eens met de andere bewonderaars, een bijzonder mooi stukje werk